beantwoord

Wisseltraject is niet actief.

  • 27 november 2017
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Aangezien NS het druk heeft met de Chat. Zouden jullie mijn wisseltraject willen activeren?
Het is onmogelijk om dit in de software aan te passen volgens NS.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 november 2017, 10:43

Spijtig dat je onze chat niet kan benaderen vanwege de drukte. Ik wil je het advies geven om te bellen (030 7515155 24 uur per dag bereikbaar), ons te benaderen via Twitter of Facebook waar je ook snel kan worden geholpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Of moet ik zelf mijn abonnement traject kaart stopzetten en weer nieuw traject aanvragen?
Spijtig dat je onze chat niet kan benaderen vanwege de drukte. Ik wil je het advies geven om te bellen (030 7515155 24 uur per dag bereikbaar), ons te benaderen via Twitter of Facebook waar je ook snel kan worden geholpen.

Reageer