Op 6 september j.l. heb ik mijn weekendvrij abonnement weer geactiveerd - echter toen lukte het niet om mijn 40 procent korting voor doordeweeks te activeren. Laatste is later m.b.v. NS medewerker wel geactiveerd. Ook heeft deze medewerker toen een aantekening gemaakt m.b.t. clementie verlenen - zodat ik op 6 oktober 2023 mijn abonnement toch nog tijdelijk kon laten omzetten in Basis Flex vanwege vakantie op Corsica - zou u mij nu daarmee kunnen helpen dat uit te voeren?
Lukt mij niet een NS service medewerker die mij helpt bovenstaande verzoek uit te voeren!!!
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.