beantwoord

zie onderstaande beschrijving

  • 6 October 2023
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Op 6 september j.l. heb ik mijn weekendvrij abonnement weer geactiveerd - echter toen lukte het niet om mijn 40 procent korting voor doordeweeks te activeren. Laatste is later m.b.v. NS medewerker wel geactiveerd. Ook heeft deze medewerker toen een aantekening gemaakt m.b.t. clementie verlenen - zodat ik op 6 oktober 2023 mijn abonnement toch nog tijdelijk kon laten omzetten in Basis Flex vanwege vakantie op Corsica - zou u mij nu daarmee kunnen helpen dat uit te voeren?

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 October 2023, 22:06

Bekijk origineel

2 reacties

Lukt mij niet een NS service medewerker die mij helpt bovenstaande verzoek uit te voeren!!! 

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer