beantwoord

Zo vermoeiend een kortingskaart aanvragen ...

  • 15 mei 2018
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Zo vermoeiend een kortingskaart aanvragen ... blijft die hangen op de pgina "pasfoto" zonder enige indicatie wat te doen .. klantenservice advie: andere browser .. Zo'n grote organisatie als de NS en dan niet via internet geen kortinsgkaart kunnen aanvragen ,, zo vermoeiend dit .. van het kastje naar de muur ..
icon

Beste antwoord door Thomas NS 15 mei 2018, 18:47

Hallo Lars en welkom op de NS Community.

Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent, maar het bestellen van een nieuwe OV-chipkaart en het uploaden van een pasfoto verloopt doorgaans prima. Heel af en toe werkt het bij sommige reizigers niet, waarbij wij soortgelijke adviezen geven als de medewerker aan de telefoon vandaag. Dit soort problemen, hoe vervelend het ook is, liggen vaak bij de gebruiker en niet de organisatie. Heeft het werken vanuit een andere browser geholpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Lars en welkom op de NS Community.

Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent, maar het bestellen van een nieuwe OV-chipkaart en het uploaden van een pasfoto verloopt doorgaans prima. Heel af en toe werkt het bij sommige reizigers niet, waarbij wij soortgelijke adviezen geven als de medewerker aan de telefoon vandaag. Dit soort problemen, hoe vervelend het ook is, liggen vaak bij de gebruiker en niet de organisatie. Heeft het werken vanuit een andere browser geholpen?

Reageer