beantwoord

Zomerperiode

• 19 February 2017
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hallo allemaal,

In de zomer periode moet ik ongeveer 3 a 4 dagen reizen van en naar Schiphol. Ik reis dan van Veenendaal Centrum naar Schiphol AirPort. Op dit moment heb ik een studenten ov voor door de weeks en een weekend vrij abonnement voor in het weekend.

Nu staat mij er iets van bij dat de Ns afgelopen zomer een soort maand abonnement had om te reizen tussen huis en werk (niet traject vrij/altijd vrij). Weet iemand of misschien terug komt of wat misschien een optie is met een normaal abonnement

Bij voorbaat bedankt!!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 19 February 2017, 12:45

Hoi Niels0206 en welkom op ons Serviceforum.

Het kan zijn dat je op het Dal Vrij abonnement doelt. Er was het afgelopen jaar een actie dat deze voor 1 of 3 maanden kon worden aangeschaft. Of dit het komende jaar ook weer het geval durf ik niet met zekerheid aan te geven. Wij krijgen dit ook kort van te voren te horen. Om je verder te adviseren ontvang ik graag nog wat extra informatie. Ik begrijp dat je reist van Veenendaal Centrum naar Schiphol. Dit is op doordeweekse dagen begrijp ik goed? En weet je ook al ongeveer rond welke tijdstippen?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Niels0206 en welkom op ons Serviceforum.
Het kan zijn dat je op het Dal Vrij abonnement doelt. Er was het afgelopen jaar een actie dat deze voor 1 of 3 maanden kon worden aangeschaft. Of dit het komende jaar ook weer het geval durf ik niet met zekerheid aan te geven. Wij krijgen dit ook kort van te voren te horen. Om je verder te adviseren ontvang ik graag nog wat extra informatie. Ik begrijp dat je reist van Veenendaal Centrum naar Schiphol. Dit is op doordeweekse dagen begrijp ik goed? En weet je ook al ongeveer rond welke tijdstippen?

Reageer