beantwoord

Zoon naar basisschool; advies voor een abonnement

• 12 March 2014
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn zoon moet de trein nemen om zijn basisschool. Hij heeft de kinderen gratis abonnement, maar hij zal worden binnenkort 12. Wat abonnement heeft hij nodig om op school te komen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 March 2014, 09:27

Helaas geeft u niet aan over welk traject uw zoon gaat reizen.

De kosten van bijv. een traject abonnement worden n.l. (mede) bepaald door wat het station van vertrek is en het station van aankomst.

Met behulp van de de abonnementenwijzer op deze pagina zou u tot een keuze van het juiste abonnement kunnen komen.

Afhankelijk van de prijs lijkt in eerste instantie lijkt een traject abonnement voor de hand te liggen.

Een altijd vrij abonnement zou wellicht in aanmerking komen.

Vr. gr.

Hans
Bekijk origineel

2 reacties

Beste mouselegs,

Welkom op het NS Serviceforum.
Ik heb allereerst je titel aangepast en verplaatst naar "abonnementen"; dan wordt het beter vindbaar voor andere gebruikers.

Zou je kunnen aangeven op welke tijdstippen en hoeveel dagen in de week je zoon gaat reizen? En voor hoelang heeft je zoon het abonnement nodig? Dan zouden wij inderdaad, wat Hans reeds aangaf, een trajectkaart kunnen adviseren. Echter zijn er ook andere abonnementen die wellicht gunstig voor je zoon kunnen zijn. Als je meer informatie voor mij hebt, dan kan ik je een passend advies geven.

Groet,

Stephan
Helaas geeft u niet aan over welk traject uw zoon gaat reizen.
De kosten van bijv. een traject abonnement worden n.l. (mede) bepaald door wat het station van vertrek is en het station van aankomst.
Met behulp van de de abonnementenwijzer op deze pagina zou u tot een keuze van het juiste abonnement kunnen komen.

Afhankelijk van de prijs lijkt in eerste instantie lijkt een traject abonnement voor de hand te liggen.
Een altijd vrij abonnement zou wellicht in aanmerking komen.

Vr. gr.
Hans

Reageer