beantwoord

Zwaar teleurgesteld

• 26 november 2019
  • 12 reacties
  • 251 Bekeken

Vanaf Juni gebruik gemaakt, van een NS Flex abonnement; Ook elke maand netjes de vacature betaald. Had ik blijkbaar een factuur openstaan van 6,67(van juni niks over gehoord) ben ik een paar keer Anoniem gebeld, met het missen van het opnemen van de telefoon, kon ik natuurlijk niet terugbellen:(.  Is mijn abbonement beëindigd..... NS harstikke bedankt ik had een paar keer gebeld, kreeg weinig tot geen hulp om te kijken voor een oplossing/alternatief.

Groetjes, 

Maxim

#Was tevreden

#teleurgesteldinNS

...........:(

icon

Beste antwoord door Maxime NS 26 november 2019, 18:37

Hallo maxim2611. Welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat het zo voor je is gelopen. Je krijgt 3 herinneringen per openstaande factuur en bent daarnaast dus waarschijnlijk nog gebeld. Daarna wordt de betaling doorgezet naar een incassobureau en wordt het abonnement beëindigd. Ik vind het heel raar dat je nooit iets hebt gehoord over de openstaande factuur. Dit gaat namelijk automatisch. De klantenservice kan zelfs zien wanneer alles is verstuurd. Het spijt me dat er nu niets meer te doen is aan jouw situatie. Een beëindigd abonnement is niet opnieuw te activeren. Nadat de factuur voldaan is kan je een regulier abonnement nemen op een nieuwe OV-chipkaart. De komende 6 maanden kan je geen NS Flex abonnement nemen. Mijn excuses voor het ongemak. 

Bekijk origineel

12 reacties

Hallo maxim2611. Welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat het zo voor je is gelopen. Je krijgt 3 herinneringen per openstaande factuur en bent daarnaast dus waarschijnlijk nog gebeld. Daarna wordt de betaling doorgezet naar een incassobureau en wordt het abonnement beëindigd. Ik vind het heel raar dat je nooit iets hebt gehoord over de openstaande factuur. Dit gaat namelijk automatisch. De klantenservice kan zelfs zien wanneer alles is verstuurd. Het spijt me dat er nu niets meer te doen is aan jouw situatie. Een beëindigd abonnement is niet opnieuw te activeren. Nadat de factuur voldaan is kan je een regulier abonnement nemen op een nieuwe OV-chipkaart. De komende 6 maanden kan je geen NS Flex abonnement nemen. Mijn excuses voor het ongemak. 

Jammer; zeker van het gene wat ik van uw had verwacht. Ik ben een net werkende jongen(21 jaar) ook al ligt de fout niet bij mij, want ik heb geen mail ontvangen van het bedrag 6,67. Anders gezegd is het zo ongelooflijk niet realistisch als er een fout wordt gemaakt door jullie als instantie mag ik nu:

-een nieuwe ov chipkaart aanvragen

-incasso kosten betalen van die 6,67

-een half jaar niet van jullie voordeel gebruikmaken 

Dat is een flink kosten pakket, 

voor mij als reizer, was het voor werk en prive een ideaal!!!!!

Als u het na zou willen kijken zou ik super blij zijn, overal worden er fouten gemaakt en ik maak ze ook vaak genoeg.

U kunt me bereiken:

Mail: *verwijderd

Tele: *verwijderd

En met een reguliere abbonement, kan je er pas gebruik van maken, vanaf ongeveer 2 weken.

Niet te geloven!!!!!

Met vriendelijke groet,

Maxim Janse 

Badge +3

Volgens mij kan je je huidige ov-chipkaart gewoon gebruiken i.c.m. met een klassiek (non-flex) abonnement.

Daar had ik voor gebeld😅, en je moet dood leuk een nieuwe nemen(je pas woord daarvoor geblokeerd)

Ik heb je e-mail en telefoonnummer uit je bericht gehaald. Ik wil wel met je meekijken, maar je hebt het al bij de klantenservice gevraagd en ik zal hoogstwaarschijnlijk met hetzelfde antwoord komen. Een abonnement kan na 7 dagen ingaan als je het op een nieuwe kaart bestelt. 

@Robert B Nee, reizen op saldo wordt niet geheractiveerd bij de blokkade van het abonnement. Misschien na het bestellen, maar ik verwacht met het bestellen al een foutmelding. Bij een reguliere beëindiging van NS Flex kan er daarna wel gewoon een regulier abonnement op de kaart. 

Als u mij morgen zou kunnen bereiken, zou ik blij zijn

Ik stuur je een privébericht. Morgen ben ik er niet op dit kanaal.

Top geholpen!

- Service *****

- vriendelijkheid *****

Dat is fijn om te lezen! Ik zorg dat Maxime dit ook leest. :) Bedankt. 

Reputatie 6

Top geholpen!

- Service *****

- vriendelijkheid *****

Mooi !

Maar nou hadden wij op dit forum ook graag willen lezen hoe precies. Immers, indien een kaart is geblokkeerd, dan kan er inderdaad erg weinig worden gedaan.

Dat kan ik me voorstellen, Ferdinand Delasoie. Ik heb uitleg kunnen geven over waarom het abonnement is beëindigd. Het bleek uiteindelijk om een andere factuur en een ander bedrag te gaan. De situatie zelf heb ik verder niet kunnen veranderen. 

Reageer