beantwoord

12,50 kortingskaart voor iedere abonnementshouder?

• 21 november 2016
  • 8 reacties
  • 298 Bekeken

Op de website zag ik een actie dagkaart voor 12,50 die alleen voor abonnementhouders is. https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-november-1610123
Zelf heb ik een dal voordeel abonnement.
Mag ik deze actie dagkaart gebruiken?
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 november 2016, 10:23

Hi Annz123. Welkom op het Serviceforum!

Ik kan me wel voorstellen dat het erg verwarrend is dat de aanbieding alleen voor abonnementhouders is maar dat de link gewoon openbaar is en iedereen het ticket kan kopen. Voorheen gebruikten we inderdaad een unieke kortingscode die we naar de geselecteerde klanten stuurden. Hierin ging geregeld wel eens iets fout. Of dat nou specifiek de reden is waarom onze Marketing afdeling de aanbieding nu op deze manier doet zou ik je niet durven zeggen.

Edit: heel kort samengevat is het met het oog op klantvriendelijkheid nu op deze manier aangeboden in plaats van eerst nog het moeten invoeren van een kortingscode.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge
@Annz123 Daar mag u wel van uit gaan daar u een abonnementhouder bent. Het antwoord is ja.
Reputatie 7
Badge +3
Weer een voorbeeld van zo'n kromme actie.

In de veelgestelde vragen staat:

Ik heb een abonnement en heb de aanbieding niet gekregen, waarom is dat?

We hebben een deel van onze klanten geselecteerd. Als u geen e-mail van ons ontvangen hebt, komt u nu niet in aanmerking voor dit aanbod. Het kan zijn dat u deze aanbieding op een ander moment wél krijgt.

Maar de link staat gewoon open voor iedereen ...

En als je kiest voor het e-ticket, hoef je dus niet eens abonnementshouder te zijn, want hoe gaat dat gecontroleerd worden?
Echt, die marketing-afdeling van NS ...
Weer een voorbeeld van zo'n kromme actie.

In de veelgestelde vragen staat:

Ik heb een abonnement en heb de aanbieding niet gekregen, waarom is dat?

We hebben een deel van onze klanten geselecteerd. Als u geen e-mail van ons ontvangen hebt, komt u nu niet in aanmerking voor dit aanbod. Het kan zijn dat u deze aanbieding op een ander moment wél krijgt.

Maar de link staat gewoon open voor iedereen ...

En als je kiest voor het e-ticket, hoef je dus niet eens abonnementshouder te zijn, want hoe gaat dat gecontroleerd worden?
Echt, die marketing-afdeling van NS ...

Dit is exact mijn punt.
Biedt het dan ook alleen aan aan die geselecteerde klanten..
Reputatie 4
Badge

Biedt het dan ook alleen aan aan die geselecteerde klanten..

Tsja, dat is ook een tijd gedaan. Dan kreeg je een persoonlijke code waarmee je maar 1x een bestelling kon doen. Maar dat gaf dan waarschijnlijk teveel gedoe met mensen die de mail kwijt waren, toch nog extra tickets wilden bestellen of de functionaliteit is komen te vervallen met de vernieuwing van de webshop.
Hi Annz123. Welkom op het Serviceforum!

Ik kan me wel voorstellen dat het erg verwarrend is dat de aanbieding alleen voor abonnementhouders is maar dat de link gewoon openbaar is en iedereen het ticket kan kopen. Voorheen gebruikten we inderdaad een unieke kortingscode die we naar de geselecteerde klanten stuurden. Hierin ging geregeld wel eens iets fout. Of dat nou specifiek de reden is waarom onze Marketing afdeling de aanbieding nu op deze manier doet zou ik je niet durven zeggen.

Edit: heel kort samengevat is het met het oog op klantvriendelijkheid nu op deze manier aangeboden in plaats van eerst nog het moeten invoeren van een kortingscode.
Ik heb een reactie ontvangen en heel kort samengevat is het met het oog op klantvriendelijkheid nu op deze manier aangeboden in plaats van eerst nog het moeten invoeren van een kortingscode 🙂
Volgens "veelgestelde vragen" kan ik deze kaart opwaarderen naar eerste klas. In de bestelling kon ik dit echter niet wijzigen en bij het inchecken op het station stond deze mogelijkheid niet op het scherm. Hoe kan ik dus deze kaart wel opwaarderen?
Hoi Joke, welkom op het NS Serviceforum 🙂 Hier vind je hoe je een Teoslag 2-1 kaartje kunt kopen.

Reageer