beantwoord

1e klas kaartjes

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedendag,

Ik ben al 4 jaar een trouwe reiziger/dalvrij abonnee en heb in deze 4 jaar geen 1x een gratis kaartje/1e klas gratis kaartje ontvangen. Mijn zusje krijgt ze wel thuis in de bus gestuurd terwijl ze niet eens een abonnement heeft en met de trein reist.

Ik verneem graag van jullie.

Mvg,

Shireen Tuerlings
icon

Beste antwoord door MoDe 14 mei 2019, 16:05

Bedoel je een upgrade 1e klas, die inde envelop van de treinpakkers zitten? Die worden in bepaalde postcodegebieden huis aan huis verspreid. Je kunt ze ook zelf aanvragen tijdens de actieperiode via www.ns.nl/treinpakkers.

Een troost, ik ben ca 40 jaar vaste klant en krijg alleen de korting waarvoor ik zelf betaal (voordeelurenabonnement) ­čśë

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Bedoel je een upgrade 1e klas, die inde envelop van de treinpakkers zitten? Die worden in bepaalde postcodegebieden huis aan huis verspreid. Je kunt ze ook zelf aanvragen tijdens de actieperiode via www.ns.nl/treinpakkers.

Een troost, ik ben ca 40 jaar vaste klant en krijg alleen de korting waarvoor ik zelf betaal (voordeelurenabonnement) ­čśë
Welkom bij de Community, ssjt.

Ik neem inderdaad ook aan dat je doelt op de Treinpakkers. Of je deze wel/niet ontvangt is helaas niet afhankelijk van het feit of je een abonnement bij ons hebt of niet. Hier worden bepaalde gebieden voor geselecteerd. Dit jaar hebben bijvoorbeeld de provincies Groningen, Drenthe en Friesland op voorhand geen boekje gekregen omdat er is gebleken dat er te weinig gebruik van wordt gemaakt. Ook als je bijvoorbeeld een nee-nee of nee-ja sticker op je brievenbus hebt zitten zal je niet automatisch een boekje ontvangen. Op het moment dat deze boekjes verschijnen kunnen ze ook nabesteld worden (op=op). Dit kan via deze website. Het is helaas niet mogelijk om je aan te melden voor ontvangst van deze boekjes.
Reputatie 7
Badge +4
Drie noordelijke provincies geen Treinpakkers is wel radicaal. Dat ze in Groningen niet bij de studenten terecht zijn gekomen is dan wel weer een voordeel. Met die upgrades is er geen eerste klas op zondagavond. ;-)

Gezien de overlast zou ik het een goed idee vinden de upgrade niet te laten gelden voor de houders van een zeer goedkoop abonnement. Voor het SRP dus. Uit marketingoogpunt maar ook voor de reguliere reiziger op zondagavond schiet deze actie bij deze groep het doel ver voorbij.

Al snap ik de houders van een SRP, ik spreek bewust niet over studenten 😉 wel dat ze van deze legale mogelijkheid gebruik maken. De overlast is te groot en het gebruik door deze groep te massaal. De reguliere betalende reiziger in de eerste klas draait er voor op. Een student die eerste klas wil reizen kan dat in het weekend voor een paar euro extra.
Badge +3
Ik kreeg 4 van die envelopjes (aan de bewoners van dit adres, maar lieve postbode die blijkbaar wist dat ik er ooit eentje op naam besteld had denk ik) en daarvan heb ik er inmiddels 2 doorgestuurd naar liefhebbers, via priv├ęberichten.

Heb er nog 1 ongeopend/compleet, en uit de andere wel de 1e klas upgrades gehaald (voor mezelf).

Als je er dus nog eentje wilt (of de extra waarde/kortingsbonnen), dan laat maar weten.

Reageer