beantwoord

1e klas upgrade

• 1 november 2017
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Als ik een ah dagkaart koop, kan ik dan ook gebruik maken van een 1e klas upgrade? Ik moet zaterdag van Groningen naar Breda reizen en terug. Eerste klas zou de reis en stuk aangenamer maken
icon

Beste antwoord door Thom 1 november 2017, 21:46

Nee, dat is uitgesloten. AH geeft een actiekaartje en die mogen niet gecombineerd worden. Als u dat wilt, zult u een eersteklaskaartje moeten kopen. Dan heeft u een eerste klas dagkaart nodig. Het normale dagkaarttarief voor de eersteklas reiziger is dan voor u €89,40.

U zit dan wel tweede klas met uw AH-kaartje, maar het bespaart veel geld.;-) Op een dergelijke afstand is eerste klas wel aangenamer.
Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor je antwoord, je hebt gelijk, ik bespaar veel geld door dit kaartje te kopen.
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dat is uitgesloten. AH geeft een actiekaartje en die mogen niet gecombineerd worden. Als u dat wilt, zult u een eersteklaskaartje moeten kopen. Dan heeft u een eerste klas dagkaart nodig. Het normale dagkaarttarief voor de eersteklas reiziger is dan voor u €89,40.

U zit dan wel tweede klas met uw AH-kaartje, maar het bespaart veel geld.;-) Op een dergelijke afstand is eerste klas wel aangenamer.

Reageer