beantwoord

1e klas upgrade kruidvat treinkaartjes

• 3 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 1117 Bekeken

Reputatie 4
Ik zag dat je bij de kruidvat dagkaarten een upgrade voor 5 euro naar de 1e klas kon kopen als je de couponcode gaat inwisselen op de site van de de NS. De kruidvat treinkaartjes zijn te koop tot en met 6 augustus in de winkels en online via:

https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

De treinkaartjes zijn geldig in de weekenden tot en met 22 oktober. Mijn vraag is of de 1e klas upgrade ook nog te koop is tot die datum via de site van de NS als ik de couponcode inwissel voor een treinkaartje?
icon

Beste antwoord door Robert B 3 augustus 2017, 22:10

Ga ervan uit dat je een eenmaal gekochte couponcode (€ 13,99) op het moment van verzilveren kunt upgraden.

Tot 22 oktober dus, je couponcode van het Kruidvat kaartje invullen en daarna (iDeal) € 5,00 betalen. Mogelijk moet je eerst 1e klas aangeven voordat je de code invult, of pas daarna.

Je ontvangt uiteindelijk een Dagkaart 1e klas die je moet uitprinten (of wellicht op een ov-chipkaart kunt laden).
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo johnnyvtz1990! Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp. Je wil een upgrade naar 1e klasse kopen voor 5 euro, die je middels een couponcode op de website kunt verzilveren (naam, geboortedatum, datum invoeren)? Ik ben deze actie niet tegengekomen en hier staat ook niets over in je link, dus ik vind het lastig om je meer informatie over de voorwaarden van deze actie te geven. Heb je de voorwaarden van de actie ondertussen zelf al gevonden?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb lopen zoeken, maar zie deze optie niet. Bij actiekaartjes komt het wel eens voor dat je eerste klas mag reizen als je het meteen bestelt. Een actiekaartje upgraden naar de eerste klas, zie ik nergens. Waar meende je dat te zien?
Badge +3
In ieder geval een deel van de mensen die bij Kruidvat een dagkaart gekocht hebben, blijkt bij het verzilveren van de couponcode voor 5 euro te kunnen upgraden naar de 1e klas. Zie dit topic. Johnnyvtz1990 wil weten of deze mogelijkheid blijft bestaan tot en met de laatste datum dat het mogelijk is de couponcode in te wisselen.

En ik zou graag willen weten of deze optie voor alle reizigers geldt, en waarom er geen enkele ruchtbaarheid aan gegeven is. Sterker nog, op dit forum zijn berichten van mij als juist antwoord gemarkeerd waarin ik aangaf dat het niet mogelijk was te upgraden naar 1e klas.

Het zou een hoop verwarring schelen als de afdeling markering niet bij elke actie weer iets nieuws zou verzinnen.
Reputatie 4
In ieder geval een deel van de mensen die bij Kruidvat een dagkaart gekocht hebben, blijkt bij het verzilveren van de couponcode voor 5 euro te kunnen upgraden naar de 1e klas. Zie dit topic. Johnnyvtz1990 wil weten of deze mogelijkheid blijft bestaan tot en met de laatste datum dat het mogelijk is de couponcode in te wisselen.

Klopt Tochjo dat is wat ik wilde weten.
Reputatie 4
Hallo johnnyvtz1990! Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp. Je wil een upgrade naar 1e klasse kopen voor 5 euro, die je middels een couponcode op de website kunt verzilveren (naam, geboortedatum, datum invoeren)? Ik ben deze actie niet tegengekomen en hier staat ook niets over in je link, dus ik vind het lastig om je meer informatie over de voorwaarden van deze actie te geven. Heb je de voorwaarden van de actie ondertussen zelf al gevonden?

De upgrade krijg je pas te zien als je de couponcode van kruidvat hebt geactiveerd via de site van de NS. Mijn vraag is of deze upgrade mogelijk blijft tot en met het einde van de actie.
Badge +3
Ga ervan uit dat je een eenmaal gekochte couponcode (€ 13,99) op het moment van verzilveren kunt upgraden.

Tot 22 oktober dus, je couponcode van het Kruidvat kaartje invullen en daarna (iDeal) € 5,00 betalen. Mogelijk moet je eerst 1e klas aangeven voordat je de code invult, of pas daarna.

Je ontvangt uiteindelijk een Dagkaart 1e klas die je moet uitprinten (of wellicht op een ov-chipkaart kunt laden).

Reageer