beantwoord

2 gratis dagkaarten aangeboden door NS-reizigers

  • 27 juni 2017
  • 3 reacties
  • 366 Bekeken

Hallo, ik kreeg vandaag een mailtje van NS-reizigers (emailadres: info@cinecdeal.info) dat er 2 gratis dagkaarten voor mij gereed zouden liggen. Het mailtje is ondertekend met: Jolanda van NS Klantenservice. Het mailtje heeft ook een logo van de "spoordeelwinkel"
Betreft dit een actie van NS-extra?
Als ik de link om de 2 kaarten op te halen namelijk volg, word ik er door mijn provider (Ziggo) op gewezen dat dit een schadelijke website is.
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 juni 2017, 10:53

Spam!

Zie http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

U kunt de mail doorsturen naar valse.email@ns.nl of https://www.fraudehelpdesk.nl/
Bekijk origineel

3 reacties

Spam!

Zie http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

U kunt de mail doorsturen naar valse.email@ns.nl of https://www.fraudehelpdesk.nl/
Bedankt Nooduitgang,
Zal valse email melden aan: valse.email@ns.nl
Reputatie 3
Dat mensen daar nog in geloven... blijf ik eng vinden. Niks persoonlijks richting jou Dutcheagle, maar er zijn er ook genoeg die er nog geen seconde over twijfelen en er gewoon in geloven dat dit klopt. Persoonlijk heb ik in 3 seconden door of een e-mail spam/phishing is of niet...

Reageer