beantwoord

3 extraatjes voor u

• 3 July 2021
  • 7 reacties
  • 463 Bekeken

Afgelopen dinsdag, 29 juni, ontving ik het bericht “3 extraatjes voor u”.

Mijn vrouw is net zo'n trouwe klant van NS als ik, maar die heeft zo'n bericht niet gehad.

Kan dat nog komen?

Is er iets fout gegaan? (geen bericht in de spam)

Is het bericht slechts aan een kleinere selectie van abonnementshouders gestuurd?

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Thom 3 July 2021, 13:24

Is het bericht slechts aan een kleinere selectie van abonnementshouders gestuurd?

Er werd over 300.000 pakketjes gesproken. Ze zouden in zes keer worden verstuurd. Het is gewoon afwachten.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik had begrepen dat niet iedereen tegelijkertijd zo'n aanbieding krijgt maar dat het wordt gespreid. Wellicht om geen onnodige drukte te creëren.

Reputatie 7
Badge +4

Er werd over 300.000 pakketjes gesproken. Ze zouden in zes keer worden verstuurd. Het is gewoon afwachten.

ik heb ook zo n kaart met 3 extraatjes, maar die lanve code werkt niet

Reputatie 7
Badge +4

Controleer het goed, zorg dat er geen spaties voor en achter zijn. Lukt het dan nog niet, dan even contact opnemen met Klantenservice. Hou het nummer bij de hand. 

Ik heb ook zo'n kaart gehad. Ook bij mij werkte de code niet. Heb 2 x telefonisch contact gehad met de klantenservice. Volgens de klantenservice werkte de code/link op de kaart wel. Terwijl deze nog steeds niet werkt. Daarna nog via de chat contact gehad met de klantenservice. Heb toen via de mail een couponcode ontvangen, die ik moest verzilveren. Deze werkte ook niet, couponcode komt niet voor. Weer chatcontact gehad met de klantenservice. Ze had de verkeerde couponcode gegeven.  Toen weer ene link ontvangen, die  waarbij je alleen de meereisretour kunt kopen voor 10,00 euro. Dus het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik had al aan de klantenservice voorgesteld om iedere abonnementhouder een mail te sturen, met de juiste 3 extra cadeautje en met eventueel de juiste couponcode erbij. Dat vonden ze geen goed idee. Of als alternatief koppelen aan je NS account, maar dat was ook niet mogelijk volgens de klantenservice. Dus volgens mij weten ze het bij de klantenservice ook niet hoe ze het moeten oplossen.

I suggest that NS clarify the extraatjes for which I have called 3 times customer service without success.

Reputatie 7
Badge +4

There is no right to obtain them. You may get them when you are in luck.You are not when you did not receive them.

Reageer