beantwoord

3 kaarten omruilen vaan 2e naar 1e klas

• 23 mei 2015
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Ik kreeg vandaag een aanbieding om 1e klas te rijden met een 2e klaskaartje. Kan ik nu alle drie de kaartjes uitprinten of moet dat op de dag van gebruik gebeuren?
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 mei 2015, 13:08

De overgangsbewijzen zijn e-tickets waarop datum en naam van de reiziger moet worden ingevuld bij het verzilveren ervan. Zodra die bekend zijn, kunt u de per e-mail ontvangen codes inwisselen voor de e-tickets. Dat hoeft niet ver van tevoren, maar wel voorafgaand aan de reis.

Meer informatie vindt u in de antwoorden op de veelgestelde vragen waar op deze pagina naar verwezen wordt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Weggegooid geld helaas, kan het niet rechtstreeks op de OV Chipkaart.
Ja, dat kan. Mijn vader heeft (waarschijnlijk) dezelfde aanbieding gekregen, en zodra je een couponcode verzilvert, krijg je twee opties: als product op de OV-chipkaart laden of als e-ticket uitprinten.
Wat een vreselijk ingewikkelde manier om te bestellen, bij mij is het helemaal fout gegaan en heb zondagochtend de code ingevuld en toen ik aan de balie stond zondag was er niets van bekend en moest ik alsnog betalen. Weggegooid geld helaas, kan het niet rechtstreeks op de OV Chipkaart.
Ik heb trouwens een klacht hierover lopen via Eva maar soepel bestellen is het niet en of ik dat een tweede keer doe vraag ik mij af!
Hartelijk dank
Badge +3
De overgangsbewijzen zijn e-tickets waarop datum en naam van de reiziger moet worden ingevuld bij het verzilveren ervan. Zodra die bekend zijn, kunt u de per e-mail ontvangen codes inwisselen voor de e-tickets. Dat hoeft niet ver van tevoren, maar wel voorafgaand aan de reis.

Meer informatie vindt u in de antwoorden op de veelgestelde vragen waar op deze pagina naar verwezen wordt.

Reageer