beantwoord

Aanbieding: waar is het voordeel?

• 7 november 2015
  • 5 reacties
  • 1025 Bekeken

U zegt:Wij hebben zojuist een voordeelreis geboekt via spporwinkel .De MAgriet winterfair ,je betaald dan € 15.- p/p retour reis vanuit Tiel naar Utrecht .Dit hebben wij met een groot gezelschap gedaan .Nu kijk ik zojuist naar de vertrektijden vanuit tiel en

U zegt:krijg te zien dat kost is dit €14.20 retour ,dus ik begrijp niet wat het voordeel in deze nu is
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 8 november 2015, 10:24

De goedkoopste tickets die ik zo snel kon vinden voor de winterfair kosten van 21,00 voor 16,95, de duurste spoordeelwinkel kaarten zijn 30 euro.

Dus je betaalt 13,05 voor je treinreis. Dat is zelfs op dat korte stukje Tiel - Utrecht nog goedkoper dan een kaartje vol tarief. Maar omdat je met een grote groep gaat had je een stuk voordeliger uit geweest met een actiekaartje van 16,95 en een groepsretour.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Voor u is er dan misschien geen voordeel, maar de prijs in de Spoordeelwinkel is voor iedereen gelijk, dus iemand uit bv Groningen of Maastricht betaalt dezelfde prijs en dan is het wel voordelig.
Het is dus zaak eerst prijzen te checken en te vergelijk voor u bestelt.

Overigens vind ik in de Spoordeelwinkel alleen tickets voor de Margriet winterfair van €28 of €30 die inclusief de entreeprijs zijn.
Reputatie 4
Badge
De goedkoopste tickets die ik zo snel kon vinden voor de winterfair kosten van 21,00 voor 16,95, de duurste spoordeelwinkel kaarten zijn 30 euro.

Dus je betaalt 13,05 voor je treinreis. Dat is zelfs op dat korte stukje Tiel - Utrecht nog goedkoper dan een kaartje vol tarief. Maar omdat je met een grote groep gaat had je een stuk voordeliger uit geweest met een actiekaartje van 16,95 en een groepsretour.
Reputatie 1
Badge
en nog 1 klein puntje: die 14.20 zal wel zijn MET chipkaart-kosten 7,50, geldt wel 5 jaar. ZOnder die kaart-die totaal onbekende types ''want ik ga nooit met de trein'' wel niet zullen hebben, komt er 1 eur toeslag voor dat ingenieuze kaartje met chip erin-wat elk buitenland voor 30 of 50 ct kan leveren.
Reputatie 4
Badge
Slecht punt, je hoeft immers geen eenmalige chipkaart te kopen als je vaardig bent met de computer.
Bedankt voor jullie reactie's ,Buiten het feit dat ik het nog steeds een vreemd verhaal vind vond de afhandeling nog onduidijker ,eerst de entree kaarten actinveren dmv een aktie code die moet je dan het aantal keren doen van de hoeveelheid kaarten die je koop vervolgens moet je dmv een mail de kaartjes voor de trein bestellen op de zelfde wijze 10 keer de zelfde gegevens invullen met daarop 10 x de namen en geboortedatums invullen .
Beetje omslachtig voor een dagje winterfair toch?We gaan niet naar het voetbalstadion .En ja we zijn echt alleen maar dagjes mensen die een paar keer per jaar met de trein reizen voor de gezeligheid

Reageer