beantwoord

Aanbod voor vaste klanten??

  • 10 februari 2017
  • 19 reacties
  • 546 Bekeken

Reputatie 2
Leuk hoor,die email met het aanbod voor een dagkaart voor 12,50.Uiteraard blij mee,maar zeker geen aanbieding ALLEEN voor vaste klanten.
Iedereen kan deze kaart dus gewoon gebruiken,dus waar blijft het respect voor de vaste klanten??
"Voor onze vaste klanten doen wij graag iets extra's." Laat dat extra's dan ook extra zijn,en alleen te gebruiken door "vaste klanten" die al jaren een abonnement hebben.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 februari 2017, 10:32

Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.
Bekijk origineel

19 reacties

Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.
Reputatie 2
Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.

Ik ga er zeker gebruik van maken,ben er zeker blij mee. Maar is geen aanbieding voor "vaste klanten", iedereen kan hem gewoon bestellen zelfs.
Reputatie 2
Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.

Ik ga er zeker gebruik van maken,ben er zeker blij mee. Maar is geen aanbieding voor "vaste klanten", iedereen kan hem gewoon bestellen zelfs.


Nog een vraagje: kan ik hiervoor ook overgangsbewijs kopen voor 2-1 voor de hele dag reizen??
Het is niet mogelijk deze dagkaart te combineren met een 2-1 toeslag.
Reputatie 2
Het is niet mogelijk deze dagkaart te combineren met een 2-1 toeslag.

Jammer
Reputatie 2
Jammer dat een altijd vrij abonnee niet als vaste klant word gezien had ook nog wel graag een dagje met een bekende weggewild
Reputatie 2
https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-februari-1901007
Je kunt ze ook gewoon bestellen hoor
Het is niet mogelijk deze dagkaart te combineren met een 2-1 toeslag.

Jammer


Het is wel mogelijk.;)

https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/dagkaart-aanbieding-32203

Even bij de veelgestelde vragen kijken in de link van de aanbieding.
Reputatie 2
https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-februari-1901007
Je kunt ze ook gewoon bestellen hoor


bedankt blijkbaar over het hoofd gezien!
Reputatie 2
Dus kaartje is wel te combineren met overgangsbewijs van 2-1. Hoe doe ik dat? Wil kaartje op ov-chipkaart zetten.Moet ik dan voor de reis chipkaart omzetten naar 1ste klasse bij kaartautomaat??
De info intern en op de website correspondeert helaas niet met elkaar. Ik ga proberen vandaag nog 100% duidelijkheid te creëren.
2-1 toeslag is niet van toepassing en de actie is alleen naar abonnementshouders gestuurd, maar zij mogen deze gewoon weggeven. Dus ook niet-abonnementshouders kunnen er gebruik van maken. Excuses voor de onduidelijkheden.
Reputatie 7
Badge +3
Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.

Ik ga er zeker gebruik van maken,ben er zeker blij mee. Maar is geen aanbieding voor "vaste klanten", iedereen kan hem gewoon bestellen zelfs.
ca 40 jaar klant, tig jaren voordeelurenabonnement, reis minstens 4 dagen per week, maar geen aanbod gekregen. Dus als 'iedereen' deze dagkaart kan bestellen, graag de link.
Reputatie 2
Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.

Ik ga er zeker gebruik van maken,ben er zeker blij mee. Maar is geen aanbieding voor "vaste klanten", iedereen kan hem gewoon bestellen zelfs.
ca 40 jaar klant, tig jaren voordeelurenabonnement, reis minstens 4 dagen per week, maar geen aanbod gekregen. Dus als 'iedereen' deze dagkaart kan bestellen, graag de link.


https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart-februari-1901007
Veel plezier ermee
Zie reactie 9

Dubbel nu 😃
Zie https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/aanbod-voor-vaste-klanten-32202/index1.html#post205408
Reputatie 2
Zie reactie 9

Dubbel nu :D


Werd toch (nog ) naar gevraagd,dus beter dubbel dan helemaal niet :8
Reputatie 7
Badge +3
Zie reactie 9

Dubbel nu :D


Werd toch (nog ) naar gevraagd,dus beter dubbel dan helemaal niet :8
dank je, had de eerdere link over het hoofd gezien.
Zie ook de veelgestelde vragen op die pagina, daar had u het kunnen lezen....

"Ik heb een abonnement en heb de aanbieding niet gekregen, waarom is dat?

We hebben een deel van onze klanten geselecteerd. Als u geen e-mail van ons ontvangen hebt, komt u nu niet in aanmerking voor dit aanbod. Het kan zijn dat u deze aanbieding op een ander moment wél krijgt. ...." :?:?

Reageer