Iedereen kan deze kaart dus gewoon gebruiken,dus waar blijft het respect voor de vaste klanten??
"Voor onze vaste klanten doen wij graag iets extra's." Laat dat extra's dan ook extra zijn,en alleen te gebruiken door "vaste klanten" die al jaren een abonnement hebben.
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Geselecteerde klanten hebben een dagkaart 2e klasse voor € 12,50 aangeboden gekregen. Wat een vaste klant is kun je over discussiëren. Een abonnement hoeft niet per se de leidraad te zijn m.i. Iemand die al 20 jaar lang één keer per jaar met ons reist is in mijn ogen ook een vaste klant. De frequentie van reizen is voor ons geen aanleiding om iemand wel of niet uit te nodigen. Er zijn af en toe mooie aanbiedingen te vinden voor abonnementhouders, bijvoorbeeld via het blad Spoor. Maar we komen reizigers met een abonnement ook op andere manier tegemoet. Zo kunnen abonnementhouders regelmatig zeer voordelig een 1ste klas upgrade aanschaffen en zijn er binnen NS Extra soms aanbiedingen speciaal voor deelnemers met een abonnement. Ondanks dat je het niet helemaal met ons eens bent hoop ik dat je de waarde van de actie kunt inzien, want voor 12,50 EU een dag het land doorreizen is een mooie aanbieding.
Bekijk origineel