beantwoord

Acte welkom terug in de trein, geen instructie email

• 21 juli 2021
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Ik heb per post een kaart ontvangen 'Welkom terug in de trein'. Leuk.
Wanneer ik de qr-code inscan kom ik op een website waar ik uit enkele aanboedingen kan kiezen.

Als ik een aanbieding kies komt er een melding dat ik een email ga krijgen. Dat was twee dagen geldeden…
Geen emails, ik heb meerdere aanbiedingen geprobeerd, ook niet in spam folder.
Andere emails, verlengimg abonnement en zo, bereiken mij wel.

icon

Beste antwoord door Mark NS 21 juli 2021, 19:58

Hoi J vd Meer, welkom op de NS Community. 

Als de aanvragen twee dagen geleden gedaan zijn, dan lijkt het er niet op dat er nog een mail gaat komen. Het opnieuw willen kiezen van een aanbieding zal dan ook niet werken, correct? Je kunt in dat geval het beste contact opnemen met de klantenservice door te bellen of door een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. Dan kunnen we je vervangende codes verstrekken voor de upgrade naar de 1ste klas en/of de Meereisretour. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi J vd Meer, welkom op de NS Community. 

Als de aanvragen twee dagen geleden gedaan zijn, dan lijkt het er niet op dat er nog een mail gaat komen. Het opnieuw willen kiezen van een aanbieding zal dan ook niet werken, correct? Je kunt in dat geval het beste contact opnemen met de klantenservice door te bellen of door een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. Dan kunnen we je vervangende codes verstrekken voor de upgrade naar de 1ste klas en/of de Meereisretour. 

Reageer