Sticky

Actie: Dagkaart Dag Daluren

Toon eerste bericht

124 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U koopt een internationaal kaartje naar Brussel en dan kunt u 100 procent korting invullen voor Nederland. U betaalt dan het Belgische deel. Neem uw Nederlanse kaartje mee als bewijs.
Reputatie 7
Badge +4
Welk dagretour heeft u? Een dagkaart of dagretour maakt veel uit.
Reputatie 7
Badge +4
De eerste reactie ging over een dagkaart, mijn excuses als u die niet heeft.
Reputatie 7
Badge +4
Een dagretour is van een binnenlandse bestemming naar een binnenlandse bestemming. Breda is de laatste waarbij die met een dagretour geldig kan zijn. U heeft dan een aanvullend kaartje van Breda naar Brussel nodig.
Volgens mij mis ik iets?
Badge +3
Thomas NS schreef:

@Tochjo Jouw feedback is doorgegeven, maar ik heb nogmaals gevraagd om feedback op jouw bericht. Je krijgt hier zelf (privébericht) of in dit topic een terugkoppeling op, zodra ik die heb ontvangen.

Voor wie het zich nog afvroeg: ik heb die feedback op dit bericht nooit ontvangen. Ik zou het wel aardig vinden als ik die alsnog zou krijgen.
Weer actueel door het aanbieden van AH Dag Dalurenkaartjes

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/tickets/2/trein-dag-dalurenkaart-voor-maar-16-euro/10268/
Reputatie 7
Badge +4
Dit is wel helder:

• Geldig van maandag t/m vrijdag vóór 06:30, tussen 09:00 en 16:00 en na 18:30. Op zaterdag en zondag de gehele dag geldig
  • Voordat de spits begint moet je de trein verlaten hebben. Tenzij je in het bezit bent van een ander geldig vervoersbewijs voor de te maken reis in de spits. Indien je met de Dag Daluren actie in de spits in de trein gesignaleerd wordt, heeft de Hoofdconducteur het recht een Uitstel van Betaling uit te schrijven
De regel over vertraging ontbreekt weer.

Wat te doen bij een gemiste overstap door vertraging ?

Op zich staat het er wel duidelijk maar de voorwaarden voor de Kruidvat Dalurenkaart zijn hetzelfde qua tijden maar daar mag je wel doorreizen in de spits.
Tochjo, bedankt voor het aangeven. Ik kan het bij Thomas niet meer navragen, maar ik zal mijn best voor je doen!

MvanGelder, ik zie inderdaad ook dat die regel ontbreekt. Bij dit soort gevallen zal er coulant mee om worden gegaan.
Badge +3
MvanGelder schreef:

Op zich staat het er wel duidelijk maar de voorwaarden voor de Kruidvat Dalurenkaart zijn hetzelfde qua tijden maar daar mag je wel doorreizen in de spits.

Dat komt omdat het Kruidvat kaartje een chip heeft dus er een incheck geregistreerd is. Tijdens de spits inchecken lukt dus niet (uitgezonderd binnen 35 minuten na een uitcheck, maar dan is het een overstap).

Behalve die duffe actie van AH (wel 3 euro goedkoper) doet NS het zelf ook weer.. via Actievandedag deze keer.

We zien de verwarring wel weer tegemoet. Ook m.b.t. de Kruidvatkaartjes eigenlijk, zie deze reactie.

Ik heb het vanmorgen nogmaals aan lokettist bij station gevraagd, en die zegt ook dat moment van inchecken geldt. Maar dat er conducteurs zijn die er moeilijk over doen. Lekker duidelijk allemaal.

Als je elke keer verschillende verhalen te horen krijgt aan de telefoon, via webcare (Twitter/Facebook) en uiteindelijk hier je antwoord moet vinden zou ik het ook niet meer vertrouwen.. wat blijkt uit wat TS gedaan heeft... 😞

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en alvast retourticket en toeslag gekocht. Scheelt "maar" 29 euro.....

Jammer eigenlijk, want als je een Community advies opvolgt (zeker als dat als Beste Antwoord gemarkeerd is door een moderator) dan is dat zeker reden voor coulance als je een HC tegenkomt die het principe van chipkaartjes en een geldige incheck of overstap niet snapt en je voorziet van een UvB!

Het kán inderdaad mis gaan (zoals AH deed een paar jaar geleden) toen de chipkaartjes op waren en ze maar couponcodes voor e-tickets zijn gaan verkopen (en daar dezelfde voorwaarden aan verbinden)....

Maar die fout zal niet snel meer gemaakt worden denk ik... 😛 In ieder geval zegt Kruidvat tegenwoordig dus OP=OP en niet online verkrijgbaar!

Je kon ze overigens wél online bestellen maar dan (gratis) afhalen in een filiaal of voor € 2,95 extra opgestuurd krijgen. Keurig!
Update: We hebben nog geen terugkoppeling ontvangen Tochjo en komen hier later nog even op terug.
Update: De feedback ligt inmiddels bij de shopmanager en ik heb een verzoek gedaan voor een terugkoppeling hierin.
Update: Ik ben nog in afwachting van een terugkoppeling en heb zojuist een reminder verzonden.
Update: Miriam is momenteel met vakantie dus voor nu neem ik dit topic even waar. We hebben echter nog geen reactie ontvangen.
Update: Ook deze week heb ik nog niets nieuws te vertellen. Ik heb wederom een reminder verstuurd.
Zou graag deze vraag van een medewerker willen horen.

Volgens ns messenger kan ik wel reizen met het trein ticket op het traject van blauwnet
(2x trein enkele reis €24,00)

Volgens vakantieveilingen via de mail kan ik niet reizen op het traject van blauwnet
Hier wordt gezegd even vragen aan de ns en daarna wordt er gezegd dat er wel mee gereisd kan worden.
(2x trein enkele reis €24,00)

Bij de actie van actie van de de dag is dezelfde actie en daar staat blauwnet wel tussen
Bij vakantieveilingen staat blauwnet niet tussen

Bij deze wil ik het nog een keer vragen.
Kan ik reizen met de actie van vakantieveilingen met het ticket van almere centrum naar almelo de riet?
Reputatie 7
Deze vraag is al beantwoord door Tochjo in je eigen topic. Dat antwoord is correct.
Slidestops schreef:

Deze vraag is al beantwoord door Tochjo in je eigen topic. Dat antwoord is correct.

Ik dacht er wordt gereageerd door de ns.
Wil niet voor verrassingen komen te staan tijdens de reis
@Viola1991 Ik zie dat dit inmiddels ook al is bevestigd door mijn collega's in het betreffende topic.

@Tochjo Ik heb weer een reminder verzonden, excuses dat dit zo lang duurt.
Update: Ik ben nog in afwachting van een terugkoppeling en hoop snel meer te weten.
Update: Er is inmiddels een ander contactpersoon aangesteld en ik ben nu in overleg.
Update: Ik heb weer een reminder verzonden. Er zijn veel verschuivingen qua contactpersonen, hopelijk ontvang ik spoedig een terugkoppeling.
Update: Ik heb een terugkoppeling ontvangen ik hoop dat dit alle feedback dekt. Zo niet, dan hoor ik het graag.

De betreffende actie was een e-ticket en deze is minder geschikt voor een actie als deze, een eenmalige chipkaart zou beter zijn. Dit klopt inderdaad, deze actie in deze vorm is dit jaar ook niet weer uitgezet. Daarnaast was er de voorwaarde dat er in de spits niet verder mocht worden gereisd. Hier wordt coulant mee omgegaan, dit is ook bij huidige acties het geval.

Acties als deze worden niet getest in een interne proeftuin, maar uiteraard worden er test pilots gedraaid. Hierin wordt het product getest en aan de hand hiervan stemt men dit af binnen de betrokken partijen.

Ook het aantal lopende aanbiedingen per jaar was een aangedragen verbeterpunt. Er is natuurlijk een groot aanbod en er is bijna altijd wel een actie. Ten op zichte van vorig jaar hebben dit het afgelopen jaar al behoorlijk ingeperkt. Dat geldt ook voor de verschillende voorwaarden van de actie, bijvoorbeeld daluren, superdal of met twee personen reizen. Enkel acties via de Spoordeelwinkel laten lopen is geen optie. We willen het aanbod graag breed en toegankelijk houden, zoals nu men ook gewoon naar de Kruidvat kan gaan om een ticket aan te schaffen en dat niet perse online hoeft.

Acties alleen als product voor een OV-Chipkaart beschikbaar maken is op het moment nog niet aan de orde. Wellicht dat dit in de toekomst wel een mogelijkheid wordt.

Reageer