Sticky

Actie: Dagkaart Dag Daluren

Toon eerste bericht

130 reacties

Bij het geven van antwoorden zijn we helaas niet op de hoogte van alle plannen die gemaakt zijn, tridek_ok. Hoe graag we ook zouden willen dat we dergelijke veranderingen kunnen aankondigen, meestal horen wij het ook slechts een paar dagen van tevoren. De laatste reactie van Miriam NS dateert van November 2018, enkele maanden geleden. Helaas kan er in een dergelijk tijdsbestek veel veranderen, zoals ook hier het geval is. We doen er alles aan om je zo goed en volledig mogelijk te informeren maar kunnen niet uitsluiten dat antwoorden die eerder zijn gegeven niet meer kloppen.
Ik begrijp dat dingen veranderen, maar de reactie van Mirjam, 2 maanden geleden, is op een bericht van meer dan een jaar geleden. De NS neemt ruim 10 maanden om met deze reactie te komen en dan is dat inzicht 2 maanden later al gedateerd. De kortingsactie met het Kruidvat is ook niet iets wat in een week opgezet wordt, de wijziging van het beleid naar het gebruik van uitsluitend e-tickets heeft hoogstwaarschijnlijk al in de pijplijn gezeten. Dat is de moderators hier niet aan te rekenen, maar ik mag dat toch op zijn minst opmerkelijk vinden?
Dit topic loopt inderdaad al een tijdje, dat zal ik niet ontkennen. De originele post is lang geleden gedaan en het heeft tijd gekost voordat de vragen zijn beantwoord. Mocht je over de huidige situatie vragen hebben zou ik willen adviseren om een nieuw topic te maken, om verwarring te voorkomen.
Als ik mijn reactie in een nieuw onderwerp zou plaatsen zou dat pas echt verwarrend zijn, immers ik reageer op het geven van een hele late reactie (overigens lang niet volledig) die al snel verouderd is. Mocht ik een vraag hebben (die heb ik momenteel niet) zal ik die stellen, indien nodig in een nieuw topic, of is het hier niet toegestaan op voorgaande reacties te reageren en mogen er enkel vragen gesteld worden?
Ik snap je gedachtegang om in dit topic te reageren, tridek_ok. Je hoeft geen nieuw topic te openen als je on topic reageert op een eerdere reactie 🙂.

Reageer