beantwoord

Actie gratis reizen: nog geen bericht gehad

• 8 maart 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Beste,

30 november werd ik per email door ns bericht over een actie, dat als je binnen 3 maanden een trein reis maak, je een gratis treinkaartje ontvangt, maar tot heden toe heb ik nog niets mogen ontvangen. Bij ns telefonische klantenservice konden ze mij niet helpen met informatie over deze actie, omdat het volgens de medewerker van ns loopt via een extern bedrijf. (beschreven onderaan dit bericht), ik hoop dat iemand hier mij kan helpen

Ik heb een reis gemaakt binnen de actie periode. Maar ik wil graag een bevestiging of het gelukt is met de actie en of ik de dagkaart zal ontvangen.

Ik hoop van u te horen. Alvast dank

Actie:
30 november 2018
Ontvang één dag gratis reizen in het weekend met de trein
Profiteer nu nog meer van jouw Dal Voordeel abonnement. Er is een goede reden om in de trein te stappen en een reis bij NS te maken. Na deze reis ontvang je namelijk één dag gratis reizen in het weekend.

Eén dag gratis reizen in het weekend
Maak je binnen vandaag en twee maanden een reis bij NS dan ontvang je van ons een code voor een e-ticket van een weekenddagkaart. Je ontvangt deze code uiterlijk 3 maanden na ontvangst van deze mail. Met deze dagkaart reis je één dag in een door jou gekozen weekend, binnen zes maanden na ontvangst, met de trein door heel Nederland. Waar je ook maar naartoe wilt.

Tot ziens in de trein!
icon

Beste antwoord door Danny NS 10 maart 2019, 11:16

Inmiddels is het opgelost, het systeem heeft geen couponcode aangemaakt, dit komt helaas soms voor. Een handmatige couponcode is uitgegeven en roxabella kan een dag gaan reizen!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi roxabella en welkom op de NS Community!

Wat vreemd dat onze klantenservice je niet heeft kunnen helpen. Wellicht dat mijn collega je niet goed had begrepen.
Kan je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kijk ik met je mee.
Inmiddels is het opgelost, het systeem heeft geen couponcode aangemaakt, dit komt helaas soms voor. Een handmatige couponcode is uitgegeven en roxabella kan een dag gaan reizen!
Ben fantastisch geholpen, dankjewel 🤗🤗🤗🤗🤗

Reageer