Actie: Seizoensretour 2017

• 21 april 2017
  • 23 reacties
  • 2056 Bekeken

Het Seizoensretour
Met het Seizoensretour kan je 3 keer één dag een retourreis maken in het weekend (zaterdag of zondag de hele dag) in drie verschillende seizoenen in 2017 (lente, zomer en herfst). Dit kan voor slechts € 33,- (2e klas) of € 43,- (1e klas). Per reisdag betaal je €11 (2e klas) of € 14,33 (1e klas).

Verkoop
We hanteren 1 verkoopperiode en de verkoop loopt via deze pagina. De actie is te koop t/m 31 mei 2017.

Reisperiodes
  • Dagretour 1 Weekenddagen in april & mei (1 april t/m 31 mei)
  • Dagretour 2 Weekenddagen in juli & aug (1 juli t/m 31 augustus)
  • Dagretour 3 Weekenddagen in okt & nov (1 oktober t/m 30 november)

Doordeweeks vallende feestdagen gelden niet als weekenddag. Seizoensretour is dus niet geldig op:
  • Koningsdag: 27 april 2017
  • Hemelvaartsdag: 25 mei 2017
  • 2e Pinksterdag: 5 juni 2017

Nog even de voorwaarden op een rij:
  • Deze aanbieding is te koop t/m 31 mei 2017
  • Seizoensretour zijn 3 retourreizen op zaterdag of zondag geldig voor 1 persoon
  • Seizoensretour is persoonsgebonden en niet overdraagbaar
  • Elke dagretour is te gebruiken op één zaterdag of zondag binnen één van de genoemde periodes
  • Doordeweekse feestdagen gelden niet als weekenddagen
  • Geldig bij alle treinvervoerders in Nederland
  • Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
  • Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen
  • Omruilen of geld terug is niet mogelijk
  • Zolang de voorraad strekt. Op = op
  • GTBV: voor de Seizoensretour geldt de regeling van actiekaarten
  • Een volwassene van 18 jaar of ouder, die in het bezit is van een geldig 1e klas NS-vervoerbewijs, kan maximaal 3 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 11 jaar in de trein meenemen voor maar € 2,50 per Railrunner. De 1e klas Seizoensretour is een geldig NS-vervoerbewijs dus geldt deze bepaling hier ook.

23 reacties

Elke dagretour is te gebruiken op één zaterdag of zondag binnen één van de genoemde periodes
Ik lees berichten dat een Seizoensretour 3 weekenddagen achter elkaar is te gebruiken...
Reputatie 7
Ik kan met mijn auto ook door een rood stoplicht rijden. Niets wat me tegen houdt. Betekent nog niet dat het mag.
Waarom mag je maar 3 kinderen met railrunnerkaartjes meenemen? Wordt hier niet kidsvrij bedoeld?
Kinderen met railrunner mogen namelijk zelfstandig reizen.
Scherp van je marv87. Ik heb er even een melding van gemaakt en vermoed dat dit inderdaad om het Kids Vrij abonnement gaat. Om hier zeker van te zijn wil ik even de terugkoppeling afwachten.
Elke dagretour is te gebruiken op één zaterdag of zondag binnen één van de genoemde periodes
Ik lees berichten dat een Seizoensretour 3 weekenddagen achter elkaar is te gebruiken...

Kun je aangeven waar je deze berichten leest?
Waarom mag je maar 3 kinderen met railrunnerkaartjes meenemen? Wordt hier niet kidsvrij bedoeld?
Kinderen met railrunner mogen namelijk zelfstandig reizen.

Kinderen reizen in de 1e klas met een volwassen begeleider van 18 jaar of ouder. Elke begeleider mag 3 kinderen meenemen met een eigen Railrunner. Deze bepaling geldt alleen voor de 1e klas. Ik heb dit toegevoegd. Voor de 2e klas maakt het inderdaad niet uit. Ik ga dit ook delen met de campagnemanager, zodat dit onderscheid de volgende keer duidelijk(er) is.
Deze kan ik dus niet gebruiken in juni?
Juni en september lijken uitgesloten. 😉
Vorig jaar gebruik van gemaakt (1e klasse). Jammer nu alleen dat ik de mail vandaag pas ontvang en t/m eind mei geen tijd meer heb........
In de bevestigingsmail staat dat je dit op je mobiel kan laden of uitprinten. Nu wilde ik de kaart gisteren activeren en kon ik alleen uit printen als optie kiezen.
Op dat moment was ik niet in de mogelijkheid om te printen dus heb ik het kaartje niet kunnen gebruiken. Erg jammer dat er verkeerde informatie verstrekt wordt in de mail.
Spijtig dit te lezen sharda. Ik kijk graag na wat er mogelijk is gezien de situatie. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres.
ben ik vrij om de kaartjes te gebruiken wanneer ik ze wil gebruiken, dus het kaartje dat bedoelt is voor okt./nov. bijvoorbeeld in Juli of augustus?
(dan reis ik twee maal.....of meer als ik meer kaartjes koop..... in één seizoenmoment.

en stel ik koop een nieuwe rij....kan ik dan het kaartje dat eigenlijk bedoelt is voor mei gebruiken voor juli en augustus (of okt./nov)?
nadat ik alles nogmaals gelezen heb, ben ik zelf al tot de conclusie gekomen dat dat dus niet kan.
Sorry... ik had eerst moeten nadenken en dan iets moeten posten.
Reputatie 4
Badge
Volgens mij is het nog steeds zo dat het niet mag, maar dat het wel kan doordat de drie codes die je krijgt niet gebonden zijn aan de gebruiksperiodes. In de mail staat zelfs niet achter elke code voor welke periode hij bedoeld is.
Dit weekend is het laatste weekend dat je gebruik kunt maken van de eerste periode van het Seizoensretour.
Vanwege drukte pas op 31 mei een set van 3 Seizoensretours gekocht, in de veronderstelling dat het 1e retour nog te gebruiken was (na afloop van de verkoopperiode). Helaas: het had al 4 dagen daarvoor benut moeten zijn, nl. op 27 mei !
1 - graag ontvang ik restitutie t.w.v. het 1e retour;
2 - voor een volgende keer svp ofwel de verkoopperiode sluiten VOORDAT de gebruikstijd verloopt (dus VOOR het laatste weekend van mei), ofwel een duidelijke waarschuwing in beeld bij aanschaf NA verlopen 1e retour dat men weliswaar 3 retours koopt, maar er slechts 2 kan gebruiken!
Hallo LLN, wat vervelend dat je het Seizoensretour voor de eerste periode niet hebt kunnen gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo snel over nadenkt op het moment dat je hem nog aan kunt schaffen. Ik kijk graag met je mee of ik iets voor je kan betekenen hierin. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en ordernummer + couponcode van de seizoensretour? Een privébericht sturen doe je door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Wordt hiermee een retour bedoeld als een heen en een terugreis naar 1 bestemming of een reis waarbij je ook meerdere bestemmingen op 1 dag kunt bezoeken?
Reputatie 5
Heen en terugreis naar één bestemming.
Ach vandaag reclame in de trein...
@Nooduitgang: Hmm, beetje jammer dit 😛 Welke trein was dit?
Deze
Vanaf welk station is die trein vertrokken? Heb je eventueel het treinstelnummer ook voor ons?

Reageer