beantwoord

Actie spoordeelwinkel trein + lunch 1e klas

Reputatie 4
Ik heb recent de actie trein + lunch gekocht bij spoordeelwinkel. Hierbij kon ik twee enkele reizen voor 24 euro kopen.

Wat ik jammer vind aan deze actie is dat het niet mogelijk is om deze ook voor de 1e klas te kunnen kopen. Het zou leuk zijn om deze twee enkele reizen voor 34 euro 1e klas te kunnen kopen. Jullie verdienen er dan meer aan en ik heb er ook meer plezier van.

De NS deelt wel gratis 1e klas toeslagen uit een paar keer per jaar. Ze kunnen beter stoppen met het gratis uitdelen van 1e klas toeslagen en zorgen dat juist bij dit soort acties de mogelijkheid bestaat om 1e klas .

Wordt het bij deze actie van spoordeelwinkel nog mogelijk om 1e klas te kunnen reizen? Het gaat hier wel om extra geld.

https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/la-place-dagretour.html
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 maart 2019, 20:40

Ik weet dat er bij veel actietickets de mogelijkheid wordt gegeven om hem te upgraden naar de 1e klas. In vele gevallen wordt dat pas aangeboden wanneer je de couponcode ook werkelijk verzilverd, dus ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dit ook het geval is bij deze actie. Het zal echter ongetwijfeld kloppen dat er ook acties zijn waarbij dit nog niet wordt aangeboden. Een garantie kan ik natuurlijk niet geven, maar ik zal je wens wel als suggestie doorgeven.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Een nog veel beter idee is om reizigers met een kortingsabonnement meer korting te geven op het reizen in de eerste klas. NS zou de vaste klanten de beste reisvoorwaarden moeten geven. Bovendien kan het een interessant marketinginstrument zijn om vaste klanten vaker in de eerste klas te krijgen.
Reputatie 4
iMark schreef:

Een nog veel beter idee is om reizigers met een kortingsabonnement meer korting te geven op het reizen in de eerste klas. NS zou de vaste klanten de beste reisvoorwaarden moeten geven. Bovendien kan het een interessant marketinginstrument zijn om vaste klanten vaker in de eerste klas te krijgen.

Ja maar zo slim is de NS niet. Klanten zijn slimmer dan de NS zelf.
Ik weet dat er bij veel actietickets de mogelijkheid wordt gegeven om hem te upgraden naar de 1e klas. In vele gevallen wordt dat pas aangeboden wanneer je de couponcode ook werkelijk verzilverd, dus ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dit ook het geval is bij deze actie. Het zal echter ongetwijfeld kloppen dat er ook acties zijn waarbij dit nog niet wordt aangeboden. Een garantie kan ik natuurlijk niet geven, maar ik zal je wens wel als suggestie doorgeven.

Reageer