beantwoord

actie van de dag

• 29 juni 2020
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Ik heb twee kaartjes om te verzilveren en die waren geldig tot 31 maart.Maar van hogerhand is mij verboden met de trein te gaan. Nu eind juni mag het weer. Kan ik nu verzilveren?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 29 juni 2020, 16:57

Goedemiddag BertSteenhagen. Welkom bij de NS Community.

Als de tickets niet automatisch zijn verlengd zoals Robert B aangeeft kan je deze via Facebook, Twitter, Chat of de telefonische afdeling laten vervangen op 030-7515155.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als het goed is wel, de meeste codes zijn geldig gemaakt tot 31-12-2020

Goedemiddag BertSteenhagen. Welkom bij de NS Community.

Als de tickets niet automatisch zijn verlengd zoals Robert B aangeeft kan je deze via Facebook, Twitter, Chat of de telefonische afdeling laten vervangen op 030-7515155.

Bedankt voor dit snelle antwoord. Als het zover is ga ik de kaartjes verzilveren. Misschien hoor ik tussentijds nog een bevestiging die jouw antwoord bevestigd.

Op dit moment ben ik nog bang om het bij 1 kaartje te proberen, want ik weet niet of ik het traject tussentijds kan afbreken.

Dag Sascha,

Bedankt voor je bericht. Ik ga ze aanmelden voor verlenging.

Badge +3

Ik denk dat je niets hoeft te doen, want de codes zijn gewoon geldig. Testen kan via ns.nl/couponcode en je kunt het proces gewoon afbreken.

Hooguit is een code daarna pas een dag later weer te gebruiken, die worden bij een niet afgeronde bestelling (geen reisdatum/naam/traject ingevuld) na enkele uren of ‘s nachts weer vrijgegeven.

Dag Robert,

Je hebt gelijk en daarvoor bedankt !!!

Reageer