beantwoord

Actie van de dag dagkaart op ov-chipkaart?

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Is het mogelijk de dagkaart van Actie van de dag op een ov-chipkaart te laden? Of is alleen printen mogelijk?
icon

Beste antwoord door Robert B 16 december 2017, 15:06

Ik heb zojuist een Dagkaart Voordeeluren (gekocht via Actievandedag) verzilverd en je hebt de keuze om het te printen of in de NS Extra app op je telefoon te laden. Allebei mag ook natuurlijk. Printen bij een servicebalie kost inderdaad € 1,-
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u uw couponcode verzilvert, krijgt u een mededeling waar de bestelling te plaatsen is. Het kan dat alle drie de mogelijkheden worden gegeven, maar helemaal zeker is dat niet. Doorgaans kan zowel printen als op de mobiel zetten tegenwoordig. U weet het zeker als u de bestelling doet, en u kunt dan nog cancellen.
Dank, Thom, maar als ik het goed zie, moet ik bij Actie van de dag eerst betalen, voordat ik in dat proces terechtkomt. En aangezien ik doorgaans voor niet meer dan 15 euro per dag reis met korting, zou ik het graag vooraf willen weten. Misschien iemand anders die ervaring heeft?
Reputatie 7
Actie van de dag is tot nu toe altijd alleen uitprinten geweest
Reputatie 7
Badge +4
Printen is altijd mogelijk. U kunt dit kaartje desnoods bij een servicecentrum af laten drukken, bij een printshop of een aardige buurman. Gewoon met mail opsturen naar iemand met een printer.
Dank allebei voor de snelle supersnelle reacties!
Badge +3
Ik heb zojuist een Dagkaart Voordeeluren (gekocht via Actievandedag) verzilverd en je hebt de keuze om het te printen of in de NS Extra app op je telefoon te laden. Allebei mag ook natuurlijk. Printen bij een servicebalie kost inderdaad € 1,-

Reageer