beantwoord

Actie van de dag enkele reis luchthaven

• 8 juni 2018
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Kan ik met enkeltje naar EINDHOVEN, ROTTERDAM OF AMS van actie van de dag ook zondag 10 juni as. Ook van AMS SCHIPHOL naar EHV station retour. Ik reis met mijn vriend met auto naar AMS Schiphol en kom zondag 10 juni alleen terug rond 18.00 uur
icon

Beste antwoord door Thomas NS 8 juni 2018, 10:31

Hallo Yvgorp en welkom bij de NS Community.

Ik begrijp jouw vraag nog niet volledig. Bedoel je dat je met een Enkele Reis van de ActieVanDeDag ticket ook retour mag? Want dat mag niet, een enkele reis is alleen maar van A naar B en niet meer terug. Als jouw ticket Eindhoven - Schiphol Airport als traject heeft, mag je alleen vanuit eindhoven naar Schiphol Airport en niet in de tegengestelde richting. Daarvoor zou je dan een nieuw ticket van Schiphol Airport naar Eindhoven moeten kopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Yvgorp en welkom bij de NS Community.

Ik begrijp jouw vraag nog niet volledig. Bedoel je dat je met een Enkele Reis van de ActieVanDeDag ticket ook retour mag? Want dat mag niet, een enkele reis is alleen maar van A naar B en niet meer terug. Als jouw ticket Eindhoven - Schiphol Airport als traject heeft, mag je alleen vanuit eindhoven naar Schiphol Airport en niet in de tegengestelde richting. Daarvoor zou je dan een nieuw ticket van Schiphol Airport naar Eindhoven moeten kopen.

Reageer