beantwoord

actie van de dag kaartjes code werkt niet

• 6 juli 2020
  • 12 reacties
  • 200 Bekeken

ik heb in januari 3 kaartjes bij “Actie van de dag “ gekocht. 

1 kaartje heb ik gebruikt en de andere twee heb ik helaas ivm Corona niet kunnen gebruiken. ( deze waren geldig tot eind maart)

Nu heb ik op de pagina van de NS gelezen dat  deze kaartjes nog geldig zijn tot eind december 2020. 

Helaas lukt het mij niet dmv de codes mijn kaartjes te verzilveren. 

icon

Beste antwoord door loklok8 6 juli 2020, 16:29

Heb je al geprobeerd om in de late avond of in de vroege ochtend contact op te nemen wanneer het minder druk is. Via Twitter krijg je meestal het snelst een reactie.

Het is al veel minder druk dan een paar maanden geleden, tijdens het begin van de coronavirus. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Alleen de kaartjes van Kruidvat/trekpleister zijn automatisch verlengd. Voor alle andere actiekaartjes had rondom de verloopdatum contact opgenomen moeten worden met de NS klantenservice. Je kunt alsnog contact opnemen, mogelijk willen ze je nog tegemoet komen.

Fijn dat de NS klantenservice bestaat!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

Al vele keren heb ik geprobeerd te bellen en te chatten.

Contact opnemen?????????

ONMOGELIJK!

NS doe hier iets aan; uren op de chat wachten, kapitalen verspijkeren door de wachtrij aan de telefoon.

Ik heb keuzedagen die verlopen zijn, actiekaartjes, die niet meer kunnen, een abonnement wat ik op wil zeggen.

ONMOGELIJK. NIEMAND ANTWOORDT!

Reputatie 7
Badge +1

Heb je al geprobeerd om in de late avond of in de vroege ochtend contact op te nemen wanneer het minder druk is. Via Twitter krijg je meestal het snelst een reactie.

Het is al veel minder druk dan een paar maanden geleden, tijdens het begin van de coronavirus. 

Op de pagina van de NS staat het volgende : 

( zie bijgesloten foto) 

Aangezien ik in het buitenland woon en ik een Nederland bezoek verschoven heb naar juli alles vanwege de Covid heb ik natuurlijk niet constant de pagina van de NS in de gaten gehouden...het reizen was sowieso alleen voor vitale  beroepen.

Reputatie 7
Badge +3

( zie bijgesloten foto) 

Aangezien ik in het buitenland woon en ik een Nederland bezoek verschoven heb naar juli alles vanwege de Covid heb ik natuurlijk niet constant de pagina van de NS in de gaten gehouden...het reizen was sowieso alleen voor vitale  beroepen.

Heb je al contact gehad met de klantenservice?

( zie bijgesloten foto) 

Heb je al contact gehad met de klantenservice?

Nee...niet direct...ik dacht dat dit forum er voor bedoeld was.

Bellen laat ik achterwege ( buitenland ) en een Twitter account heb ik niet ...ik zal eind juli wel schrijven aangezien ik woensdag al in Nederland ben en dus wel een duur kaartje moet kopen.

Badge +3

Welke melding krijg je als je de codes van die kaartjes invoert op de couponcode pagina?

Welke melding krijg je als je de codes van die kaartjes invoert op de couponcode pagina?

Er staat :

Er gaat iets fout. Controleer of i de juiste code heeft ingevuld en probeer het nog een keer.

Ik heb drie codes…één heb ik er in januari gebruikt.

De andere twee waren voor maart wat dus allemaal niet doorging.

Reputatie 7
Badge +3

@dutchy heb je wel een facebookaccount? Je kunt NS ook een pb via Facebook sturen. En anders is de chat misschien een optie? Een eventuele vervangende code heb je dan voor woensdag.

Badge +3

Een chat met de klantenservice (reactietijd soms inderdaad een uur of langer) is dan het handigst denk ik, als Twitter of Facebook of lang aan de lijn hangen geen optie is.

@dutchy heb je wel een facebookaccount? Je kunt NS ook een pb via Facebook sturen. En anders is de chat misschien een optie? Een eventuele vervangende code heb je dan voor woensdag.

Ik heb op de chat geschreven maar nog niets gehoord.

Ik probeer het anders wel op mijn Facebook account.

Hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb op de chat geschreven maar nog niets gehoord.

Ik probeer het anders wel op mijn Facebook account.

Hartelijk dank

De chat duurt soms lang en moet je open laten staan. Ik neem zelf het liefst via Twitter of Facebook dm/pb contact op. Je krijgt sneller reactie en hoeft deze niet zoals de chat open laten staan.

Reageer