beantwoord

Actie vd Dag: hoe lang van tevoren boeken?

• 3 februari 2017
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Volgens de voorwaarden van deze 'Actie van de Dag' aanbieding (http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/16-01-2017-ns-losse-treinkaartjes#detail-tabs): "Je kunt tot 2 maanden vooruit een reisdatum kiezen". Dit is wat onduidelijk geformuleerd. Betekent dit dat je je reisdatum méér dan 2 maanden van tevoren moet vastleggen of juist dat je hem alleen mínder dan 2 maanden van tevoren kunt kiezen? En als het minder dan 2 maanden is, hoe lang kun je wachten met het vastleggen van de reisdatum? Kan dit tot een dag van tevoren? Of zelfs op de reisdag zelf? Alvast bedankt voor de opheldering.

Orni
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 februari 2017, 20:33

Welkom op het forum Orni! Deze actie is t/m 5 februari te bestellen en kan t/m 31 mei 2017 gebruikt worden. Voor het vastleggen van de reisdatum geldt dat je dit op de dag van vertrek nog kunt doen. Wij raden dit ook aan, aangezien de gegevens op het e-ticket na het vastleggen van de datum niet meer aangepast kunnen worden. Wil je echter ruim van te voren de reisdatum al vastleggen, dan geldt dat je een datum kunt kiezen tot maximaal twee maanden in de toekomst. Weet je nu al dat je op 31 mei 2017 wilt reizen, dan kan je de reisdatum pas op 1 april 2017 vastleggen. Ik hoop dat het zo een stuk duidelijker is. Mocht je van de actie gebruik gaan maken, dan wens ik je alvast veel reisplezier toe 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum Orni! Deze actie is t/m 5 februari te bestellen en kan t/m 31 mei 2017 gebruikt worden. Voor het vastleggen van de reisdatum geldt dat je dit op de dag van vertrek nog kunt doen. Wij raden dit ook aan, aangezien de gegevens op het e-ticket na het vastleggen van de datum niet meer aangepast kunnen worden. Wil je echter ruim van te voren de reisdatum al vastleggen, dan geldt dat je een datum kunt kiezen tot maximaal twee maanden in de toekomst. Weet je nu al dat je op 31 mei 2017 wilt reizen, dan kan je de reisdatum pas op 1 april 2017 vastleggen. Ik hoop dat het zo een stuk duidelijker is. Mocht je van de actie gebruik gaan maken, dan wens ik je alvast veel reisplezier toe 🙂
Helder. Dankjewel, Inge.

Reageer