beantwoord

Actiecode dalvoordeelkaart activeren

• 18 september 2018
  • 8 reacties
  • 166 Bekeken

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn actiecode voor de aanschaf van een dalvoordeelkaart kan activeren.
Alvast hartelijk dank
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 september 2018, 18:37

Ik ben heen student en ik zou met deze code slechts 29 euro betalen voor dit jaarabonnement. Let wel. Mijn doorlopend abonnement heb ik net stop laten zetten maar ik dien dit nog te bevestigen via 'ophalen bestellingen bij de automaat.
In dat geval moet u de beëindiging van het oude abonnement eerst bevestigen, en daarna het Dal Voordeel-abonnement bestellen. Bij de bestelling vult u op de pagina "Overzicht van uw bestelling" de ontvangen actiecode in. Daarna zal de prijs veranderen van 50 in 29 euro.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Op deze pagina kunt u nalezen hoe u na het stopzetten van het studentenreisproduct 50 euro korting kunt krijgen op een doorlopend abonnement.
Hallo Tochjo,
Ik ben heen student en ik zou met deze code slechts 29 euro betalen voor dit jaarabonnement. Let wel. Mijn doorlopend abonnement heb ik net stop laten zetten maar ik dien dit nog te bevestigen via 'ophalen bestellingen bij de automaat.
Reputatie 5
Hallo Travelme, en welkom bij de NS Community!

Let er wel op dat deze code pas vanaf 48 uur na het stopzetten van je Studentenreisproduct, actief wordt.
Badge +3
In dat geval moet u de beëindiging van het oude abonnement eerst bevestigen, en daarna het Dal Voordeel-abonnement bestellen. Bij de bestelling vult u op de pagina "Overzicht van uw bestelling" de ontvangen actiecode in. Daarna zal de prijs veranderen van 50 in 29 euro.

Ik ben heen student en ik zou met deze code slechts 29 euro betalen voor dit jaarabonnement. Let wel. Mijn doorlopend abonnement heb ik net stop laten zetten maar ik dien dit nog te bevestigen via 'ophalen bestellingen bij de automaat.In dat geval moet u de beëindiging van het oude abonnement eerst bevestigen, en daarna het Dal Voordeel-abonnement bestellen. Bij de bestelling vult u op de pagina "Overzicht van uw bestelling" de ontvangen actiecode in.

Dan ga ik dat doen. Bedankt Tochjo en dan wellicht 48 uur wachten, Bedankt Ben. Top

Bezit een Kruidvat kaartje geldig t/m 13 april.Gehoord hebbende dat deze nu geldig is t/m 31 dec.

Krijg ik een nieuwe actiecode of kan ik de oude gebruiken

Reputatie 6
Badge +1

@Alkmaar-10 U kunt de code die u al bezit gebruiken. Alle Kruidvat codes zijn automatisch verlengd tot 31 december 2020. 

Niet verzilverde couponcodes van de Kruidvat zijn automatisch verlengd, daar hoef je verder niks voor te doen, je kunt de oude gebruiken. 

Reageer