beantwoord

Activatie codes kwijt

• 29 juli 2016
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Beste medewerker.

Ik heb e-tickets NS- Trouw Delifrance besteld via de site en vervolgens uitgeprint op 5 juli om 12.55 uur
. Ik heb per abuis de activatie codes uit de daarop volgende mail weggegooid om de treinkaartjes uit te printen.
Zijn dit dezelfde codes als inde barcodes op de etickets?
vriendelijke groet
Hans van Dongen
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 29 juli 2016, 20:57

Welkom op het NS Serviceforum, Hans van Dongen! Leuk dat je het hebt gevonden.

Je hebt deze actie aangeschaft via de Spoordeelwinkel. Zij sturen jou een e-mail met de codes voor het NS vervoerbewijs. Ik durf je niet te zeggen of die codes hetzelfde zijn, maar dit zouden wij wel kunnen controleren voor je. Je kan het ook zelf proberen via couponcode verzilveren op onze website. Indien de code niet werkt wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Spoordeelwinkel via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (keuzemenu 2-2-2) of je kan ze bereiken via de chat (aan de rechterkant van de pagina vind je "Live Chat").

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Acties en uitjes verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Hans van Dongen! Leuk dat je het hebt gevonden.

Je hebt deze actie aangeschaft via de Spoordeelwinkel. Zij sturen jou een e-mail met de codes voor het NS vervoerbewijs. Ik durf je niet te zeggen of die codes hetzelfde zijn, maar dit zouden wij wel kunnen controleren voor je. Je kan het ook zelf proberen via couponcode verzilveren op onze website. Indien de code niet werkt wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Spoordeelwinkel via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (keuzemenu 2-2-2) of je kan ze bereiken via de chat (aan de rechterkant van de pagina vind je "Live Chat").

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Acties en uitjes verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer