beantwoord

Activeren van kruidvat ns.

• 27 augustus 2017
  • 14 reacties
  • 3876 Bekeken

Goedeavond
Ik heb een treinkaartje gekocht weekend vrij van kruidvat.
Deze heb ik geactiveerd maar ik moest geen bestemming
Nu weet ik niet of het kaartje wel geldig is.
Ik wil vanaf Veeenendaal naar Scheveningen.
Hoe kan ik dit nog goed krijgen.

Ik heb het ook op mijn smartphone staan in de reiziger extra app

Gr marjo
icon

Beste antwoord door Loes 27 augustus 2017, 21:54

De dagkaart van Kruidvat is de hele dag geldig in de trein. Niet in de tram helaas en daar zal u nog een aanvullend kaartje voor de tram nodig hebben. Als u een OV-chipkaart al heeft, zal dat het handigste zijn.
Bekijk origineel

14 reacties

Goedeavond
Ik heb nog een vraagje.
Is het mogelijk om zowel met een hematreinkaartje en een kruidvattreinkaartje in Utrecht uit te stappen en daar iets te eten en daarna de reis vervolgen.
Mijn dochter komt uit Hilversum en ik uit Veenendaal. We willen na Scheveningen en op de terug reis eten in Utrecht. Kunnen dat met deze kaartjes daarna onze reis vervolgen
Alvast bedankt
Gr Marjo
Ik wil u adviseren de link direct te verwijderen. Hier staan uw gegevens op nl. U kunt dit binnen het uur doen door rechtsboven op het potloodje te klikken.
Goedeavond
Bedankt en gedaan wat u adviseerde
Gr marjov
De dagkaart van Kruidvat is de hele dag geldig in de trein. Niet in de tram helaas en daar zal u nog een aanvullend kaartje voor de tram nodig hebben. Als u een OV-chipkaart al heeft, zal dat het handigste zijn.
Goedeavond.
Als ik het goed begrijp maakt de bestemming niet uit.
Die mag je op die dag zelf bepalen?

Alvast bedankt voor u reactie
Gr Marjov
Het e-ticket hoeft u verder niet te activeren. Door deze te verzilveren heeft u dat al gedaan en tijdens controle scannen wij de code (het vierkantje) uit om vast te stellen dat u een geldig vervoerbewijs heeft. Mocht u door gesloten poortjes moeten, moet u ook die code gebruiken bij een poortje waar scan ticket op staat. Veel plezier die zaterdag 🙂
Klopt. Het is een dagkaart, u mag zelf kiezen waar u naartoe gaat. Al zou het Groningen of Maastricht worden. U bent vrij om te kiezen waar u naartpe gaat in Nederland.
Goedeavond
Bedankt voor u reactie en we gaan er zeker van genieten.
Gr marjo
Graag gedaan en veel plezier die dag. Mocht het laat worden, de dagkaart is de dag erna geldig tot 04.00 uur in de ochtend.
Welkom op het NS Serviceforum, marjov.

Loes heeft jouw vraag al correct beantwoord, waarvoor dank! Ik wens je alvast een hele prettige reis toe 😉
De actiekaarten van de Hema en Kruitvat zijn dagkaarten. Daarmee mag je door heel Nederland reizen 😉 Het is daarom geen enkel probleem om even wat lekkers te gaan eten in Utrecht 🙂
Goedeavond.
Bedankt voor u reactie.
Mijn dochter heeft de Hema treinkaartje en heeft wel moeten invullen waar ze heen gaat. De mijne is blanco.
Mag dat dan ook nog
Gr marjo
Reputatie 6
Badge
In haar geval mag dat (ook): Utrecht ligt op het traject van Den Haag CS naar Hilversum volgens de reisplanner. Dus ja.

(Stel, dat u in een plaats had willen eten, die niet op de route ligt, dan kan dat wel met uw kaart, maar niet met haar kaart. )
Goedeavond
Bedankt voor een snelle reactie
Gr Marjo

Reageer