beantwoord

AH Dalkaart

Toon eerste bericht

102 reacties

Reputatie 7
Geloof mij, dat weten ze. De onduidelijkheid is bekend en de marketeers overleggen om dit in het vervolg beter te organiseren. Het komt uit een goed hart: terwijl de actie eigenlijk niet meer beschikbaar zou zijn alsnog een alternatief aanbieden. Mij wordt ook verteld dat de reiziger in dit geval wordt geïnformeerd over de voorwaarden van het ticket, ik hoop dat dit het geval is. Het blijft een lastige kwestie die ik ook zeker bespreekbaar maak bij de productmanagers. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring.

@Henk_NL Het is zeker niet de insteek om de reiziger voor te liegen. Er is hier geprobeerd om voor de reiziger zoveel mogelijk opties te bieden, waarbij er niet goed genoeg rekening wordt gehouden met beperkingen van het ene reismedium t.o.v. het andere. Aandachtspuntje.
@Thomas NS

Ik waardeer je erg, bedankt voor alle moeite.

Ik weet niet wat de insteek wel is, maar liegen is het wel, de klant voor dom verslijten is het ook.

Hoe worden de klanten geïnformeerd, via de AH website ? Via de NS website ? Ik zie niets en ik heb ook meerdere dagkaarten.

Reageer