beantwoord

AH korting verrekenen

• 18 maart 2018
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb een daluren kaart aangevraagd en via Ideal betaal ( 50 euro) Via AH- actie zou ik hier 21 euro korting op krijgen, wat niet verrekend is! Dhr. Alvarez zou deze korting alsnog met mij verrekenen. Dit moest ik bij deze melden. Relatienr. #
C.J.Offringa.

# Gegevens verwijderd door moderator.
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 maart 2018, 09:40

Dag offringa30. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat het aanvragen van een Dal Voordeel voor € 29 niet is gelukt. Ik begrijp uit je reactie dat mijn collega op de Klantenservice deze korting voor je in orde heeft gemaakt? Of bedoel je dat dit je is toegezegd en de korting nog toegepast moet worden? In dat laatste geval wil ik je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Mijn collega's op de Klantenservice kunnen dit dan het snelst voor je in orde maken.(let op: dit is alleen mogelijk vanaf de ingangsdatum en het abonnement moet bij de automaat geactiveerd zijn)
Bekijk origineel

5 reacties

Ik zal telefonisch contact opnemen. Heb geen Facebook of Twitter account
Hartelijk dank voor uw reactie!
Dag offringa30. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat het aanvragen van een Dal Voordeel voor € 29 niet is gelukt. Ik begrijp uit je reactie dat mijn collega op de Klantenservice deze korting voor je in orde heeft gemaakt? Of bedoel je dat dit je is toegezegd en de korting nog toegepast moet worden? In dat laatste geval wil ik je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Mijn collega's op de Klantenservice kunnen dit dan het snelst voor je in orde maken.(let op: dit is alleen mogelijk vanaf de ingangsdatum en het abonnement moet bij de automaat geactiveerd zijn)
Reputatie 7
Badge
AH Actie is al weer 3 weken geleden, en bij de AH servicedesk kreeg je op vertoon van je bonuskaart een code, die je ook in die week moest gebruiken. Nu invoeren van de code lukt dus niet.
Geen code ontvangen
Reputatie 7
Badge +4
Is de kortingscode wel ingevuld tijdens het bestellen?

Reageer