AH treinkaart actie €16,50 sept.

• 11 september 2019
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

Waarom is het niet mogelijk dat als je je kaart geactiveerd hebt om bv (een marge van 1 uur in te stellen) dat je je kaart alsnog ongeldig kan maken? Ik zit nu met een geactiveerde kaart die ik dus niet meer kan gebruiken omdat mijn afspraak door ziekte niet door kan gaan????

7 reacties

Reputatie 6
Dat lijkt me erg fraudegevoelig @DDanielaDD , veel treinreizen zijn minder dan een uur, en daarna zeker je kaartje weer ongeldig maken.
Dat gaat dus niet gebeuren.
Wil je geen risico lopen, koop een kaartje uit de automaat of reis gewoon op je OV chipkaart.
Bedankt voor je info.....alleen koop deze kaarten juist omdat het voordeel geeft
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt voor je info.....alleen koop deze kaarten juist omdat het voordeel geeft
Ja, maar als je een goedkoop kaartje koopt kun je niet dezelfde flexibiliteit verwachten als wanneer je een duur kaartje koopt. Dat is overal zo.
Reputatie 7
Badge +3
Qua flexibiliteit met e-ticket is er geen verschil tussen goedkope en dure kaartjes, allebei zijn ze niet ongeldig te maken.

Wel zal het vaker spelen bij goedkope kaartjes aangezien een deel hiervan langer van tevoren wordt verkocht (bv de AH en Kruidvat kaartjes zijn maar een beperkte periode te koop). Het beste is deze kaartjes zo laat mogelijk te verzilveren om dit soort dingen te vermijden.
Badge +3
Het zou niet onredelijk zijn wanneer er een onderscheid werd gemaakt tussen e-tickets vol tarief en actiekaartjes. Zelfs wanneer het technisch mogelijk zou zijn om actiekaartjes te annuleren zou ik dat niet aanbieden. Het zijn actiekaartjes met beperkende voorwaarden. Niet goed, geld weg.
Reputatie 6
Ook bij voltarif heb je gewoon voorwaarden, dit heeft niets met de prijs van het ticket te maken, maar met het soort ticket @iMark
De kans op fraude is zelfs groter, door de hogere prijs.
Badge +3
@AbbeyRoad
Lees nog eens een keer wat ik geschreven heb.

Beperkende voorwaarden hebben altijd met de prijs van een ticket te maken in de reiswereld. Goedkope vliegtickets kunnen technisch best omgeboekt worden. Maar gratis of tegen heel lage kosten omboeken is alleen mogelijk bij de duurste tickets.

Reageer