beantwoord

AH treinkaartjes: Dagkaart € 16,50 (maar niet voor heel Nederland!)

• 27 augustus 2019
  • 59 reacties
  • 2088 Bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 7
Badge +2
NS Extra is inderdaad voor iedereen met een persoonlijke OV-chipkaart

Dus niet exclusief voor abonnementhouders zoals werd gesuggereerd
Nee hoor. Dit was volgens mij tijdens een pilot zo, maar tegenwoordig is NS Extra voor iedereen met een persoonlijke OV-chipkaart. Zo staat het ook op onze website.

Dat wil ik ook! Kan ik mij aanmelden?

Je kunt je aanmelden met:
  • Een persoonlijke OV-chipkaart
  • Een OV-studentenkaart (studentenreisproduct)
Reputatie 7
Badge +3
Dat over de Business Card staat dan nog wel op
https://www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra/deelnemersvoorwaarden-ns-extra.html

waar je komt door vanaf de pagina die jij aangeeft te klikken helemaal onderaan op Meer informatie voor wie zich al heeft aangemeld en dan daar onderaan bij de vraag hoe het met de voorwaarden staat weer klikken op hier staan ze.
Reputatie 5
Badge
Behalve dus wanneer je een Business Card op naam van een afdeling of bedrijf hebt.

Lijkt me ook logisch. Zijn onpersoonlijke kaarten. Staat alleen een bedrijfsnaam op en eventueel nog een afdeling. Kan ook eigenlijk door iedereen gebruikt worden (maar is natuurlijk bedoeld voor de werknemers van het bedrijf).
Reputatie 1

Daarvan heeft misschien een deel een NS kortingsabonnement waarmee 40% korting wordt genoten. Dat betalen ze gewoon zelf en dan is het krom dat een actiekaartje bij de lokale grootgrutter stukken goedkoper is dan reizen met 40% korting.

Ik vind het een beetje kort door de bocht om een kortingsabonnement welke een maand geldig is te vergelijken met een actie dagkaart welke maar 24 uur geldig is. Ten tweede zou ik als tip meegeven de kortingsdagkaart aan te schaffen als je weet dat deze goedkoper is dan het kortingsabonnement van 40%. Ben je toch goedgoper uit. 😇
Reputatie 7
Badge +2

Daarvan heeft misschien een deel een NS kortingsabonnement waarmee 40% korting wordt genoten. Dat betalen ze gewoon zelf en dan is het krom dat een actiekaartje bij de lokale grootgrutter stukken goedkoper is dan reizen met 40% korting.

Ik vind het een beetje kort door de bocht om een kortingsabonnement welke een maand geldig is te vergelijken met een actie dagkaart welke maar 24 uur geldig is. Ten tweede zou ik als tip meegeven de kortingsdagkaart aan te schaffen als je weet dat deze goedkoper is dan het kortingsabonnement van 40%. Ben je toch goedgoper uit. 😇

@rvd4always
Wat bedoel je met deze post? Graag als je iemand citeert de juiste personen aanhalen.
Reputatie 1
Moet inderdaad Momo schreef zijn....bedankt!
Badge +3
Nog een dingetje (update van AH), de kassabon is wel correct:

Op de hoesjes in de winkels staat vermeld dat de vouchers verzilverd kunnen worden t/m 1 september, maar dit is niet juist. Helaas is er een drukfout ingeslopen; het moet 29 september zijn. ^Isabelle
Update: Ik heb begrepen dat de beperking tot deze regio's is gekozen om het gebruik van de trein in deze gebieden extra te stimuleren. Dit is voor zover ik begrijp dus een bewuste keuze geweest.

Reageer