beantwoord

aktie ns meereis kaart € 10,00

• 25 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik heb gisteren een mail gekregen dat ik een meereiskaart kon aanschaffen voor € 10,00.

Nu lukt het niet om die te verzilveren. Ik krijg de melding dat mijn ov kaart reeds geregistreerd staat als ns extra deelnemer. Die van mijn vriend had hetzelfde, maar kreeg later wel een voucher nummer dat omgezet kon worden in een e-ticket voor € 10,00.

Heeft iemand een idee hoe dat kan en hoe ik toch in aanmerking kan komen ? 

De klantendienst ns die ik aan de lijn heb gekregen is hier ook niet echt duidelijk over hoe dit kan.

icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 oktober 2019, 20:07

Hallo Dinyalkmaar en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je er niet in slaagt om dit ticket aan te schaffen. Ik durf helaas niet te zeggen waarom je dit niet lukt, voor zover ik weet zijn er geen storingen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zij kunnen je eventueel helpen aan een vervangende code. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Dinyalkmaar en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je er niet in slaagt om dit ticket aan te schaffen. Ik durf helaas niet te zeggen waarom je dit niet lukt, voor zover ik weet zijn er geen storingen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zij kunnen je eventueel helpen aan een vervangende code. 

Reageer