beantwoord

als je de wincode van je dagreizenkaart verzilvert kun je er dan nog mee reizen

• 18 maart 2018
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

ik wil binnenkort graag met de trein reizen dus heb ik een dagkaart gekocht er staat een wincode die ik kan verzilveren als ik dan naar de website ga om de wincode te verzilveren staat er wissel uw couponcode in voor uw kaardjes maar betekend dat dat als ik de wincode verzilver ik mijn dagkaart niet meer kan gebruiken? plz help me
icon

Beste antwoord door Thom 18 maart 2018, 22:10

Het betekent dat u voor de wincode dezelfde code kunt gebruiken als van uw ticket. Overigens is het zeker dat u uw gegevens afgeeft en dat de kans om iets te winnen erg gering is. Ik ga er even van uit dat u goed weergeeft wat er staat. U kunt gewoon met uw kaartje reizen.

Het doel van winacties is veelal persoonlijke gegevens verzamelen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het betekent dat u voor de wincode dezelfde code kunt gebruiken als van uw ticket. Overigens is het zeker dat u uw gegevens afgeeft en dat de kans om iets te winnen erg gering is. Ik ga er even van uit dat u goed weergeeft wat er staat. U kunt gewoon met uw kaartje reizen.

Het doel van winacties is veelal persoonlijke gegevens verzamelen.
Welkom op het Serviceforum, Wesley.

Ik zie dat Thom je al van een reactie heeft voorzien 🙂 Via deze website kan je je wincode invoeren. Dit heeft geen invloed op het kunnen gebruiken van je treinkaartje. 🙂

Reageer