beantwoord

Amsterdam CS. Grand Restaurant 1 Klas; heropening, 2e menu gratis

• 4 juni 2017
  • 4 reacties
  • 318 Bekeken

Woensdag 31 mei jl. ontving ik mail van nsfavourits met o.a. bovenstaande aanbieding. Ik heb dalurenabonnement met vrije keuzedagen. Om gebruik te kunnen maken van voormelde aanbieding moet ik blijkens de toelichting de coupon daarvan kunnen inleveren. Maar waar vind ik die coupon? In ieder geval niet bij alle coupons die zijn gevoegd bij SPOOR nrs 1 en 2/2017.
Mijn 2e vraag luidt: bestaat er ook een couponboekje en, zo ja, hoe krijg ik dat in bezit. Ik beschik daar namelijk (nog) niet over.
Bij voorbaat dank voor uw snelle antwoorden/reacties.
Vriendelijke groet, Kik Boekhoff.
icon

Beste antwoord door Momo 4 juni 2017, 21:36

Die mail heb ik ook ontvangen. In die mail is een button met link "Bekijk de aanbieding". Volgens mij is wat dan opent de coupon. Die zult u dan moeten uitprinten en meenemen. Het had misschien iets duidelijker gekund, nu staat er "Tegen inlevering van de coupon."
Duidelijker had geweest " Tegen inlevering van deze uitgeprinte coupon."
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Die mail heb ik ook ontvangen. In die mail is een button met link "Bekijk de aanbieding". Volgens mij is wat dan opent de coupon. Die zult u dan moeten uitprinten en meenemen. Het had misschien iets duidelijker gekund, nu staat er "Tegen inlevering van de coupon."
Duidelijker had geweest " Tegen inlevering van deze uitgeprinte coupon."
Dank voor je snelle reactie. Ik heb mijn twijfels over deze oplossing. Zal die morgen telefonisch verifieren bij het restaurant, want de Spoordeelwinkel is gedurende deze feestdagen gesloten. Zal mijn bevindingen uiteraard in dit forum meedelen. Groet, Kik Boekhoff.
Hi Boekhoff C L. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan me voorstellen dat de info wat verwarring met zich meebrengt. Hopelijk ben je er na de info van Momo uitgekomen :)

De coupons van NS Favourites zijn te downloaden via de website. Hiervoor sturen wij geen apart boekje. De coupons zijn, zoals je zelf ook al hebt gemerkt, ook niet toegevoegd aan het blad Spoor.
Dank Denice NS voor jouw reactie, waarbij je de eerdere info van Momo bevestigde. Zoals ik hem al antwoordde, wilde ik zijn oplossing nog even verifieren bij Grand Café Restarant 1e Klas Amsterdam Centraal. Dat heb ik inmiddels telefonisch (020-6250131) gedaan. Inderdaad bleek een uitprint van de gemailde nsfavourites-publicatie als coupon de worden geaccepteerd om het 2e keuzemenu gratis te verkrijgen.
Wellicht kun jij als moderator bewerkstelligen dat de door mij gesignaleerde onduidelijkheden in de toekomst in de publicaties worden voorkomen. Daarvoor bij voorbaat dank, ook namens de onbekende zoekende andere NS-abonnementhouders.
Met vriendelijk groet,
Kik Boekhoff.

Reageer