beantwoord

Begeleiderskaart en boekenweekgeschenk

• 14 maart 2014
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik ben in het bezit van een begeleiderskaart. Kan ik aanstaande zondag samen met mijn begeleider gratis reizen als ik een boekenweekgeschenk heb?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 maart 2014, 16:41

Ik ben in het bezit van een begeleiderskaart. Kan ik aanstaande zondag samen met mijn begeleider gratis reizen als ik een boekenweekgeschenk heb?

Hallo Kathy,

Het boekenweekgeschenk is eigenlijk een gewone dagkaart dus een heel normaal vervoersbewijs.
Jij kunt daar dus gewoon mee op reis en omdat het een gewoon vervoersbewijs is mag een begeleider gewoon mee op de begeleiderskaart.
Eigenlijk dus zoals altijd het geval is.

Fijne reis.

Gr.
Hans
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Kathy,

Het boekenweekgeschenk is eigenlijk een gewone dagkaart dus een heel normaal vervoersbewijs.
Jij kunt daar dus gewoon mee op reis en omdat het een gewoon vervoersbewijs is mag een begeleider gewoon mee op de begeleiderskaart.

Fijne reis.

Gr.
Hans

Hallo Kathy,

Fijne reis.

Gr.
Hans

Ik sluit me hier helemaal bij aan Hans. Ook van mij fijne reis.
Hallo Kathy,

Het antwoord van Hans klopt inderdaad. Dit moet gewoon kunnen.
Daarnaast heb ik je topic naar Acties en uitjes verplaatst, omdat het dan iets beter te vinden is.
Fijne reis zondag!
Bedankt voor de reacties!

Reageer