beantwoord

Bestellen boekje van treinpakkers

• 15 april 2018
  • 7 reacties
  • 1143 Bekeken

Ik kreeg bericht dat er weer een actie is van treinpakkers. Wij krijgen het couponboekje nooit in de bus, dus bestellen.

In de mail wordt voor het bestellen verwezen naar een link om aan te klikken. Ik kan die niet vinden. Hoe kan ik alsnog aan zo'n boekje komen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 april 2018, 11:38

U kunt het boekje bestellen via deze pagina. De link staat op www.ns.nl/treinpakkers en is dus te vertrouwen.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
U kunt het boekje bestellen via deze pagina. De link staat op www.ns.nl/treinpakkers en is dus te vertrouwen.
Hartelijk dank voor de snelle service.. Heb het boekje besteld.
Reputatie 2
Ik kreeg die mail eergisteren ook, maar er stond niet in dat je een boekje kon bestellen.
En ook niet dat er upgradekaartjes voor de 1e klas in zitten. Die trouwens al vanaf 14 april geldig zijn.
Voor mensen met een treinabonnement misschien het enige interessante.
Krijg je die treinpakkers in Amsterdam niet als je geen ja-sticker bij de brievenbus hebt?
Dit soort acties worden over het algemeen at random verstuurd, Alex1. Het wel of niet hebben van zo'n sticker kan daar inderdaad invloed hebben, maar ook simpelweg waar je woont, aangezien het doorgaans een zending is per postcode. Mocht je nog geen boekje hebben ontvangen of nabesteld maar dat wel willen, wees er dan snel bij want op=op.
Reputatie 2
Ok, bedankt. Twee upgrades heb ik al van iemand gekregen.
Ik heb het couponboekje besteld. Dat zou 5 werkdagen kunnen duren, bleek toen ik mijn gegevens had ingevuld. Het zou mij worden toegestuurd.

Het is inmiddels 3 weken later. Nu ga ik opnieuw naar de site. De boekjes zijn op. Niet meer te bestellen.

Had ik daar niet even netjes een berichtje over kunnen krijgen?
Dat is jammer om te lezen StevenM.Heb je misschien een 'Nee - sticker' op je brievenbus?

Reageer