beantwoord

betaling gelukt, maar geen mail bevestiging

• 15 juli 2019
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi, ik heb zonet een jongerentoer betaald, geen mail bevestiging en kon niet koppelen tot mijnns.
Mijn dochter wil dus overmorgen naar Amsterdam. Heb al 20min de NS gebeld maar kom niet door.
Hoe moet t nu verder?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 juli 2019, 21:23

Goedenavond Lizettegerritsen03 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van de bestelling. Het zou kunnen dat hij nog in verwerking is, doorgaans kan het tot een half uur duren voordat je de e-mail ontvangt. Mocht je al langer dan een half uur wachten, dan vrees ik dat contact met onze Klantenservice wel degelijk nodig is. Naast onze telefonische klantenservice kun je ook een Chatgesprek starten of een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Ik moet wel aangeven dat het volgens mij momenteel overal druk is. 😕
Bekijk origineel

2 reacties

Nou, de betaling was om 19.50 uur afgerond, heb al 2x de klantenservice a 30min gebeld, de 2x was om 21.34uur en nog geen mail...wat als ik nooit doorheen kom? Want begin een sterke vermoeden te krijgen dat er een standaard wordt gesproken " alle medewerkers zijn momenteel in gesprek....bla bla bla en je wordt verwezen eventueel naar ns/klantenservice maar daar kom ik ook niet verder....
Goedenavond Lizettegerritsen03 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van de bestelling. Het zou kunnen dat hij nog in verwerking is, doorgaans kan het tot een half uur duren voordat je de e-mail ontvangt. Mocht je al langer dan een half uur wachten, dan vrees ik dat contact met onze Klantenservice wel degelijk nodig is. Naast onze telefonische klantenservice kun je ook een Chatgesprek starten of een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Ik moet wel aangeven dat het volgens mij momenteel overal druk is. 😕

Reageer