Betreft: actie voor vaste klanten

  • 29 juni 2015
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Betreft: actie voor vaste klanten die altijd 1e klas reizen
Vraag klant:
Ik krijg regelmatig aanbiedingen met een persoonlijke kortingscode maar altijd 2e klas

Waarom doen jullie nooit een actie voor vaste klanten die
altijd 1e klasse reizen.

Met vriendelijke groet

Astrix

6 reacties

Onduidelijk is om wat voor actie het gaat. Heeft u dit misschien over de Spoordeel winkel?
Persoonlijke aanbiedingen via e-mail denk ik.

Die zijn altijd 2de klasse.
Ja dat klopt Persoonlijke aanbiedingen via e-mail met een code en inderdaad altijd 2e klas, maar ik reis altijd 1e klas ook met mijn abonnement
Reputatie 4
Voor de eerste klas wordt het natuurlijk moeilijk om nog een upgrade aan te bieden. Misschien komen er in de toekomst wel geschikte aanbiedingen voor uw doelgroep (reizigers met 1e klas abonnement) zoals meereizen of korting op stationshoreca (Bijv. Highspeed lounge), maar daar valt nu weinig over te zeggen.
Genoeg mogelijkheden uiteraard, dagkaarten 1e klasse aanbieden aan deze klanten, meereiskaartjes 1e klasse enz enz
Meereiskaartjes kunnen gewoon met een 1e klas medepassagier mee reizen, maar ik bedoel dus b.v. een aanbieding die altijd alleen gelden voor 2e klas reizigers enz,

Reageer