Black Friday

• 28 november 2019
  • 20 reacties
  • 1094 Bekeken

Leuke actie van de NS:

https://www.nsinternational.nl/nl/aanbiedingen/black-friday-antwerpen?utm_medium=affiliate&utm_campaign=tradetracker&utm_source=affiliateid-27096&utm_content=Treinreiziger.nl

20 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad, fatsoen, leuke actie.

Een dagje Antwerpen voor 9,90 (edit) per enkele reis.;-)  vanaf elk station, dat is een geweldig aanbod, zelfs als je niet naar Antwerpen gaat. en onderweg uit stapt ;-)

Zoals bij elk actieticket: Lees de voorwaarden goed.

Black Friday

Goedkoop naar Antwerpen met Intercity Brussel

Dagje buitenland, net over de grens? Alleen te koop op vrijdag 29 november: vanaf elk station in Nederland naar Antwerpen en terug voor slechts € 9,90 per enkele reis. De verkoop start om middernacht!

Voorwaarden 

• Boeken: alleen te koop op vrijdag 29 november 2019
  • Reizen: 2 december 2019 t/m 2 januari 2020
  • Reizen op maandag t/m donderdag na 9 uur
  • Prijs: 2e klas, enkele reis vanaf elk station in Nederland naar Antwerpen v.v.
  • Deze tickets kunt u niet wijzigen of annuleren

Let op: u bent niet gebonden aan de vertrektijd op uw ticket. U kunt elke Intercity Brussel trein na 9.00 uur nemen. En woont u in het zuiden van Nederland of heeft u een kortingskaart? Dan kan het zijn dat u nóg goedkoper uit bent!

Heel fatsoenlijk nieuws, dank voor de tip ;-)

Een dagje Antwerpen voor 9,90 retour. vanaf elk station, dat is een geweldig aanbod, zelfs als je niet naar Antwerpen gaat. en onderweg uit stapt ;-)

Maak het niet mooier dan het is, zoals je zo vaak doet hier op het forum :wink: - 9,90 euro per enkele reis

En als dan toch al in België bent, kan je eventueel doorreizen voor 10 euro 2de klas of 15 euro 1ste klas. Of toch binnen de dagen van de geldigheid. https://www.belgiantrain.be/nl/tickets-and-railcards/promotion/happy-ticket

Wel te combineren met een ticket tot Roosendaal, Maastricht of Aken. Niet te combineren met een internationaal ticket. 

Reputatie 7
Badge +4

Het bestellen gaat nog niet helemaal jofel.

Het bestellen gaat nog niet helemaal jofel.

Op de actiesite staat: ‘u bent niet gebonden aan de vertrektijd op uw ticket.’

En als je er een wilt kopen, moet je een datum en tijd invullen en staat er: ‘Actietarief

Na aankoop niet te wijzigen / annuleren’  

Of je wel op de uitgekozen dag moet reizen is ook niet meteen duidelijk. Tijd flexibel, maar dag niet blijkbaar :rolling_eyes:

Ik denk niet dat veel mensen zo’n ticket kopen, misschien iemand uit Friesland die toevallig een paar dagen naar Antwerpen gaat in december en al weet wanneer precies. Dan is het een goede actie voor je. Maar zulke personen hebben dan waarschijnlijk al geboekt.

Voor mensen die meer tijd hebben en dichter bij Roosendaal wonen zou het een leuke gelegenheid kunnen zijn om een dagje naar Antwerpen te gaan. Ze hoeven dan niet zo heel lang in de trein te zitten en kunnen lekker in Antwerpen gaan shoppen.

Maar zij besparen niet zoveel, want de reis van Roosendaal naar Antwerpen kost geloof ik normaal zo’n 9 euro. De actie zal de NS niet zoveel geld kosten (de trein rijdt toch).

Desalniettemin toch een leuke actie voor een beperkt aantal mensen die weten dat ze vandaag kunnen besluiten een dagje naar Antwerpen te gaan. Best een leuke stad overigens.

Inderdaad een hele leuke actie, maar als je wilt boeken, lijkt me heel leuk in december betaalbaar een dagje naar Antwerpen. Maar wat een tegenvaller: deze kaartjes zijn met geen enkele mogelijkheid te bestellen via de link vanuit de nieuwsmail. Een misleidende actie, de NS onwaardig! Schande en schadelijk voor het imago van de NS

Badge +3

Lukt mij ook niet, maar om dan meteen weer de NS te gaan shamen lijkt me niet nodig.

Ben wel benieuwd hoe veel mensen zo’n ticket gekocht hebben vandaag, en hoe veel er daadwerkelijk mee zullen gaan reizen tegen die tijd.

Voor zover ik het begrijp is het dus reisdatum van tevoren kiezen (december/januari)? Maar wél dus ook de terugreis naar keuze, voor dezelfde prijs…

Precies wat @Loes en anderen al aangaven… een retour moet geen dagretour zijn, maar zouden twee enkeltjes moeten zijn. En dat kan dus!

Met actiekaartjes is het altijd oppassen, vandaag lekker goedkoop bestellen voor december/januari voor een prikkie kan zomaar ineens pijn in je portemonnee betekenen, als je ook maar iets zou willen wijzigen later.

Garantie tot aan de deur, we hebben het erbij gezegd!

De Black Friday actie is voorbij!

Geen groot succes, helaas. Jammer!

Ik mis de leuke acties die de NS in het verleden had. De huidige krenterige acties zijn nogal teleurstellend.

Actie!!!

Reputatie 5

Tja, NS moet ook verdienen. 

Tja, NS moet ook verdienen. 

Ze moeten het geld terug verdienen dat ze verloren hebben dankzij hun fyra-fiasco.

En ze behoren fors te investeren in nieuw materieel en een klantvriendelijk systeem.

Maar of ze dat doen is nog maar de vraag. Wel blijkt dat het steeds minder leuk wordt om met de trein te reizen. Hopelijk is de ns het spoor niet helemaal bijster en slagen ze erin de weg naar boven weer te vinden. Wellicht moet de overheid ingrijpen.

Reputatie 7
Badge +3

Goh, kom je maar weer eens met het Fyra fiasco op de proppen. 

Wat is trouwens je argument dat NS niet investeert in nieuw materieel? Of tellen de nieuwe SNG sprinters waarvan er nu iedere maand een paar van worden afgeleverd en de nieuwe ICNG die als alles goed gaat vanaf eind 2021 gaan instromen niet mee als nieuw materieel? Plus dat er oudere dubbeldekker compleet gereviseerd worden wat toch een behoorlijk investering is.

Qua klantvriendelijke systeem kan er inderdaad nog wel het één en ander beter. Door allerlei verschillende voorwaarden is soms voor veel mensen een doolhof.

Reputatie 4

Ik (zei de gek) heb geboekt hoor….11 december lekker naar Antwerpen met als restrictie heen na 9.00 uur. Och ik ben er dan om 12.16. Hele middag lekker winkelen en tegen 1900 terug. Prima deal!

Reputatie 4

Lees nu dat sommigen problemen hadden met boeken...da s vervelend. Ging bij mij vlekkeloos, heb rond 7.00 uur’s ochtends geboekt...

Zijn er nog cyber monday week aanbiedingen?

Reputatie 6
Badge

Nee, dit soort aanbiedingen vind je eigenlijk het hele jaar.

Edit: Oh, je bericht is aangepast. Maar de aanbiedingen die je hier hebt gezien hebben niets met Black Friday re maken.

Was een hele leuke actie naar Antwerpen. Heb dit cadeau gedaan aan me moeder maar bleek dat ik de terugreis perongeluk een week later heb aangeklikt ipv dezelfde dag terug. Je ziet dan online dat je, je tickets kan wijzigen maar even moet bellen naar de NS wanneer je belt zeggen ze nee je kan niks wijzigen dat is pech… dat is wat ze dan letterlijk zeggen…. 
Bedankt NS… Nu moet ik als student die 7 dagen per week bezig is school stage werk nieuwe dure tickets kopen voor de terugreis om weer dezelfde dag naar huis te kunnen… en voor 11 December krijg ik me geld niet terug dan ook kunnen ze hem niet even omzetten naar 4 December dezelfde tijd die trein zit niet eens vol. Bedankt NS :( 

Badge +3

Edit: Oh, je bericht is aangepast. Maar de aanbiedingen die je hier hebt gezien hebben niets met Black Friday re maken.

Hmm, NS onbeperkt daluren dagkaart voor €18 is ook wel geinig. Die kende ik nog niet @treinreiziger en is net zo duur als een NS Weekend dagretour en zelfs een euro goedkoper dan het ‘standaard’ NS Dagretour van €19.

Benieuwd hoe betrouwbaar die site is… 

Reputatie 6
Badge

Die van 18 euro bestaat niet volgens mij. Je wordt doorgelinkt naar ActievandeDag en daar kost een daluren dagkaart 19,50 euro.

Met het 'standaard' NS dagretour van de Spoordeelwinkel mag je trouwens in tegenstelling tot deze dagkaart wel in de middagspits reizen. Met die dagkaart mag je dan weer voor 6.30 uur reizen, maar nu je de trein uit moet zijn in de spits heb je daar een stuk minder aan dan voorheen.

Reputatie 2

Hmm, NS onbeperkt daluren dagkaart voor €18 is ook wel geinig. Die kende ik nog niet @treinreiziger en is net zo duur als een NS Weekend dagretour en zelfs een euro goedkoper dan het ‘standaard’ NS Dagretour van €19.

Benieuwd hoe betrouwbaar die site is… 

Ik heb het 18 euro ticket niet kunnen vinden. Ze verwijzen naar Actievandedag. Die hebben wel een Weekend Dagretour maar naar een beperkt aantal bestemmingen, en niet voor 18 euro, maar voor 18.50 euro. Uit mijn hoofd heeft VakantieVeilingen wel een Weekend Dagretour voor 18,50 euro, zonder beperkingen van stad. Zou als het goed is allemaal verwerkt moeten zijn in www.treinreiziger.nl/prijsvergelijker. Alleen het meereisretour moet ik nog verwerken. Ga ik denk ik zo doen, anders morgen.

Reputatie 2

Met de 'standaard' NS dagretour van de Spoordeelwinkel mag je trouwens in tegenstelling tot deze dagkaart wel in de middagspits reizen. 

De vraag is voor hoelang. NS woordvoering is er wat cryptisch over. “Met betrekking tot Spoordeelwinkel; het principe is en blijft om te sturen op de daluren, maar dat principe scherpen we verder aan. Alleen in specifieke gevallen kunnen we hiervan afwijken, wanneer bijvoorbeeld aan-/afreizen buiten de avondspits niet mogelijk is.”  Let vooral op “scherpen we verder aan”.

Reageer