beantwoord

Blad Spoor enkele malen niet ontvangen

• 24 september 2016
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Deze week weer contact opgenomen met klantenservice omdat het blad Spoor nogmaals niet aangekomen was.
Mijn vraag betreft echter de opmerking van de telefoniste dat ik contact op moest nemen met bezorger Sandd om te achterhalen waarom het blad, meerdere malen, niet bij mij bezorgd is.
Mijn reactie , ik vind dit een beetje de omgekeerde manier, NS is opdrachtgever en die dient volgens mij te zorgen dat de klant de producten bezorgd krijgt. De telefoniste bleef bij haar opmerking.
Bekijk ik dit niet juist?

Vandaag alsnog bij de post hoor.
In het vervolg krijg ik de Spoor graag gelijk dan mis ik ook geen aanbiedingen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit bereik?

Groetjes, Teebee
icon

Beste antwoord door Iris NS 25 september 2016, 13:40

Welkom op het NS Serviceforum, Teebee. Wat vervelend dat dit steeds gebeurt. De snelste manier is inderdaad om bij Sandd even na te vragen wat er mis gaat. Als je me een privébericht stuurt met je gegevens, dan kan ik een klacht hierover indienen voor je als je dat wilt.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Teebee. Wat vervelend dat dit steeds gebeurt. De snelste manier is inderdaad om bij Sandd even na te vragen wat er mis gaat. Als je me een privébericht stuurt met je gegevens, dan kan ik een klacht hierover indienen voor je als je dat wilt.

Hoe stuur ik je een privé bericht?
Je stuurt een privébericht door op Iris' naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'.
Dank je Laura,
Ik heb de klacht van Teebee inmiddels doorgezet.

Voor mij geldt hetzelfde. Voor elk nieuw nummer van Spoor moet ik bellen. Nu heb ik nummer 1 nog steeds niet in huis...

Reputatie 7
Badge +2

Nu heb ik nummer 1 nog steeds niet in huis...

Nummer 1 is dit jaar ook nog niet uitgebracht, dus dat klopt.

Reageer