beantwoord

Blad spoordeel

• 7 september 2016
  • 16 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb al 15 jaar een voordeelurenkaart maar krijg het blad spoor niet. Mijn zoon met zijn dalvoordeel wel. Kan ik hem ook krijgen om van voordeel te profiteren.
icon

Beste antwoord door hollyhobby 7 september 2016, 20:16

Ik heb gebeld. Er stond in systeem dat ik geen post wou ontvangen. Raar want tot verhuizing kreeg ik hem wel. Ben juist gek op post en aanbiedingen. Daar leef ik op.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn situaties waarbij per adres één keer het blad Spoor wordt toegestuurd. U kunt een exemplaar gratis nabestellen op 030-7515155.
Mijn zoon heeft recent abonnement. Daarvoor heb ik hem zelf nooit ontvangen in 7 jaar. Is dat een duur nr ???
Reputatie 7
Badge +4
Spoor wordt u gratis nagezonden. Het nummer is tegen lokaal tarief, dus niet duur. U betaalt hetzelfde tarief als in uw woonplaats, het is ook geen betaalnummer. Het kost normaal één tik.
Is het al gelukt met het nabestellen hollyhobby? Je kan het beste ook bij het contact aangeven dat je deze automatisch wilt ontvangen.
Ik heb gebeld. Er stond in systeem dat ik geen post wou ontvangen. Raar want tot verhuizing kreeg ik hem wel. Ben juist gek op post en aanbiedingen. Daar leef ik op.
Dat is inderdaad vreemd. Wel mooi dat het is opgelost.
Reputatie 3
Dat is inderdaad vreemd. Wel mooi dat het is opgelost.

En krijgt TS voortaan dan ook het blad Spoor toegestuurd en zijn zoon niet ?

Want het is beleid bij NS om maar 1 Spoor per adres te zenden.
Ik weet niet wat er exact is afgesproken met hollyhobby.
Reputatie 3
Ik ook niet, maar NS verstuurt geen 2 bladen Spoor per adres. Dus ik vroeg me af wat er gaat gebeuren nu als zijn zoon op hetzelfde adres woont.
Men zei dat men het na stuurde. Ik dacht dat spoor niet meer bestond omdat ik hem al 7 jaar niet had gehad. Bij afsluiten abonnement van zoon kwam ik er achter dat het wel zo was.
Ik weet niet wat beleid is
Dat is 1 per huishouden.
Is wel raar dat men maar 1 keer kan profiteren van aanbieding terwijl er voor twee abonnementen betaald. Ik heb het hard nodig. Heb weekenden en vakanties zorg voor neefjes zonder hier pleegzorg vergoeding voor te krijgen. Ik haal en breng ze per trein omdat ik geen auto heb helaas
Reputatie 3
Het is niet alleen raar, maar eigenlijk pure diefstal van NS. Iedere abonnee heeft recht op het blad Spoor (je betaalt ervoor) en als je de pech hebt om in 1 huis te wonen met meerdere abonnees wordt er willekeurig bepaald wie het blad krijgt.

Los daarvan krijg je inderdaad ook de aanbiedingen niet en je partner bv wel, dan kan die alleen reizen als ze maar voor 1 persoon gelden.
Dat bedoel ik Paulus
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt bij Klantenservice aangeven dat je ze automatisch wilt ontvangen en dan krijg je ze elke keer, bij mijn weten, er worden soms meerdere exemplaren bezorgd.

Reageer