beantwoord

blendle ns-extra cadeautje

• 13 januari 2017
  • 9 reacties
  • 281 Bekeken

De link in de e-mail met dit cadeau werkt niet. Een kwartier met ns-service gebeld, daar een code gekregen want mijn browser schijnt niet geschikt te zijn om de link te kunnen koppelen en met wat zoeken via Blendle.com toch bij een invulscherm gekomen. maar dan, na daar eerst weer een account aanmaken, krijg je maar een aanbod voor een week en niet voor een maand via dat ns-aanbod. Ik ben nog nergens verder kunnen komen nu. Ook via een andere computer geprobeerd de link te activeren maar ook dat werkt niet.
Ik ben er al een uur mee bezig, vind dit geen "cadeau". Kan het niet simpeler? En hoe kan ik nu toch aan een maand gratis Blendle komen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 januari 2017, 18:39

Via deze website kan je de code verzilveren. Nadat dat heeft plaatsgevonden dien je aan te geven wat je graag zou willen ontvangen. Nadat deze stappen zijn voltooid zie je "Hoppa gelukt" staan. Je kan dan rechtsbovenin op je avatar klikken en dan zie je vervolgens of 31 dagen gratis staan of in dit geval samen met het weekje extra van Blendle zelf 38 gratis Blendle premium account staan.
Bekijk origineel

9 reacties

Heb je niet de mogelijkheid om de link met een andere webbrowser te openen? Als je de link kan gebruiken dan ben je er binnen een aantal seconden uit namelijk. Het aanbod voor een week is een cadeau van Blendle zelf.
Dat hebben we geprobeerd, ik heb de ns-mail doorgestuurd naar onze andere computer met een andere browser. De link knippen en plakken lukt ook niet.
Dus via Blendle.com/ns/cadeau en daar vonden we een vakje voor de code die ik telefonisch van ns-service kreeg.
Maar vervolgens moet je een account aanmaken en dan krijg je alleen dat aanbod voor een week. Je zou denken dat de code toegang moet geven tot de ns-aanbieding?
Deze fout heb ik nog niet eerder vernomen. Ik zal dit voor je uitzoeken.
De code kan je ook hier verzilveren Mariann. Laat je weten of het gelukt is?
Ja, het is nu gelukt, dank je wel.
Ze reageren wel met het bericht dat ik er een week gebruik van kan maken, dit is niet volgens de ns-aanbieding!
Maar wat een gedoe zeg om met al deze hulp eindelijk zover te kunnen komen!
Reputatie 2
Bij mij geeft hij inderdaad ook aan dat het maar voor een week zou zijn. Vindt bovendien app op mobiel niet handig. Moeilijk zoeken en als ik dan iets vindt moet ik gewoon betalen.
Dit is mij ook opgevallen, voor andere berichten dan die voor jou zijn geselecteerd moet je betalen. Dus je kunt niet gratis zelf kiezen, je bent afhankelijk van wat ze je sturen.
Bovendien zijn de berichten, als ik ze op mijn smartphone lees in een raar soort Nederlands, het lijkt wel of het eerst naar het Engels en daarna weer terug naar Nederlands is vertaald, veel hoofdletters en kromme zinnen. Op de mobiel leest het onderweg dus niet prettig.
Via deze website kan je de code verzilveren. Nadat dat heeft plaatsgevonden dien je aan te geven wat je graag zou willen ontvangen. Nadat deze stappen zijn voltooid zie je "Hoppa gelukt" staan. Je kan dan rechtsbovenin op je avatar klikken en dan zie je vervolgens of 31 dagen gratis staan of in dit geval samen met het weekje extra van Blendle zelf 38 gratis Blendle premium account staan.
Reputatie 2
Ik snap hem nu.Ik ging er vanuit dat je je voorkeur aangaf voor bladen/kranten en dat je die dan helemaal kunt lezen.Dat is dus niet zo.
Er worden artikelen op je startpagina gezet, en die kun je gratis lezen.Dus geen hele kranten/bladen enz

Reageer