beantwoord

Blokker actie (verlopen)

• 28 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 382 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Krijg ik een boete als ik met Blokker actie kaart ,met de trein reis die om 08.58u. Vertrekt?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 29 augustus 2014, 11:19

Dag Suus. Ik denk dat je met de reacties van de overige forumleden al redelijk bent geholpen. Volgens de voorwaarden mag je slechts in de daluren reizen. Zoals Thom terecht aangeeft is het mogelijk 5 minuten voor aanvang van de daluren in te checken. In principe is het niet de bedoeling dat er voor 09.00 uur wordt gereisd, maar onze conducteurs gaan hier coulant mee om. Bij de overige vervoerders is het niet toegestaan om voor 09.00 uur te reizen. Ik zal mijn eigen antwoord even als beste antwoord markeren omdat alle juiste bijdragen van de forumgebruikers in deze reactie zijn samengevat 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Scherp, reactie is aangepast
Wel graag deze zin aanpassen want die begrijp ik niet.

Bij de overige vervoerders mag dit inderdaad niet de mogelijk om voor 09.00 uur te reizen
Dag Suus. Ik denk dat je met de reacties van de overige forumleden al redelijk bent geholpen. Volgens de voorwaarden mag je slechts in de daluren reizen. Zoals Thom terecht aangeeft is het mogelijk 5 minuten voor aanvang van de daluren in te checken. In principe is het niet de bedoeling dat er voor 09.00 uur wordt gereisd, maar onze conducteurs gaan hier coulant mee om. Bij de overige vervoerders is het niet toegestaan om voor 09.00 uur te reizen. Ik zal mijn eigen antwoord even als beste antwoord markeren omdat alle juiste bijdragen van de forumgebruikers in deze reactie zijn samengevat 🙂
Alleen die voorwaarden van Blokker kaartje zijn te onduidelijk, zoals we hebben kunnen constateren.
Reputatie 7
Badge +4
Die aanvulling van Pe-pe is zeker juist. Bedenk ook dat u bij de andere vervoerders dan NS u zich tijdens de spits zich ook niet in een trein van deze maatschappijen mag bevinden, tenzij u een extra kaartje koopt. Het is altijd wijs de voorwaarden even door te nemen. Met name het moeten stempelen bij de ene vervoerder en het moeten inchecken bij de andere, is lastig te overzien soms.
Het antwoord van Thom klopt alleen bij NS. Bij de overige vervoerders is de Blokker-actiekaart een zichtkaart en dan mag pas vanaf 9 uur gereisd worden.
Reputatie 7
Badge +4
U heeft een geldige incheck bij NS als u na 8.55 uw kaartje geldig maakt. Niet eerder, dat zal niet werken. Na een geldige incheck mag u meteen gaan reizen. Met een Blokkerkaartje heeft u de vijf minuten respijt die iedereen heeft met een chipkaart. U krijgt geen boete.