beantwoord

Blokker kaartje: heen en weer

• 6 januari 2015
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Hoi k had van blokker treinkaartje gehaald, ik wil eerst van almelo naar amersfoort en daarna van amersfoort naar rotterdam kan k vaker in en uit checken want daarna moet k weer in almelo zyn!
icon

Beste antwoord door Loes 6 januari 2015, 11:35

Geen probleem, zolang je de spitstijden in de gaten houdt. Je mag er de hele dag meereizen mits een geldige checkin. De Blokkerkaart is niet in te checken tussen 16.00 en 18.30 uur, als je rond 15.59 uur incheckt mag je gewoon je reis in de spits vervolgen. Geen geldige checkin if terugreizen naar het incheckstation zijn niet toegestaan. En als het voor een andere dag is, houdt ook de ochtendspits in de gaten tussen 06.30 - 09.00 uur. Veel plezier.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Geen probleem, zolang je de spitstijden in de gaten houdt. Je mag er de hele dag meereizen mits een geldige checkin. De Blokkerkaart is niet in te checken tussen 16.00 en 18.30 uur, als je rond 15.59 uur incheckt mag je gewoon je reis in de spits vervolgen. Geen geldige checkin if terugreizen naar het incheckstation zijn niet toegestaan. En als het voor een andere dag is, houdt ook de ochtendspits in de gaten tussen 06.30 - 09.00 uur. Veel plezier.
Dankjewel loes ! Dus na 18.30 kan k bijv weer richting almelo
Leuk dat je je vraag op het forum stelt, Ipek. Loes: dank weer voor je antwoord, ik heb je berichten even samengevoegd om er een totaal antwoord van te maken. Daarnaast verplaats ik dit topic naar 'Acties en uitjes'.