beantwoord

Code invoeren kruidvat kaart

• 30 oktober 2015
  • 15 reacties
  • 18006 Bekeken

waar moet ik de code invullen
icon

Beste antwoord door Tochjo 31 oktober 2015, 09:38

U kunt uw wincode invullen op www.ns.nl/registreer.

Opmerking voor moderators: op www.ns.nl/kruidvat staat de link www.ns.nl/registreer genoemd, maar deze wijst stiekem door naar een oudere versie van de site waar de wincode ingevoerd moet worden. In de link staat nu 1505 en dat moet 1510 zijn. Ik snap sowieso niet waarom de link zelf niet ook gewoon naar www.ns.nl/registreer verwijst, dan hoeft dit ook niet voor elke actie te worden aangepast.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Om welke kaart gaat het?

Hallo djeyanne en welkom op het NS Forum! Zou jij mij en de andere forumleden iets meer kunnen vertellen? Alleen dan kunnen wij jou helpen.

Hallo djeyanne en welkom op het NS Forum! Zou jij mij en de andere forumleden iets meer kunnen vertellen? Alleen dan kunnen wij jou helpen.
een kaart van kruitvat
Badge +3
U kunt uw wincode invullen op www.ns.nl/registreer.

Opmerking voor moderators: op www.ns.nl/kruidvat staat de link www.ns.nl/registreer genoemd, maar deze wijst stiekem door naar een oudere versie van de site waar de wincode ingevoerd moet worden. In de link staat nu 1505 en dat moet 1510 zijn. Ik snap sowieso niet waarom de link zelf niet ook gewoon naar www.ns.nl/registreer verwijst, dan hoeft dit ook niet voor elke actie te worden aangepast.
ik heb de code ingevuld maar dan krijg ik een bericht dat ik via microsoft een account moet aan maken hier begrijp ik dus niets van
gr djayenna
Om welke kaart gaat het? Trein Dagkaart
[vanquote=Dzana1953]Om welke kaart gaat het? Trein Dagkaart[/quote] van 10-10-2015
waar kan ik mijn wincode invoeren?
Wat voor dagkaart heb je precies Dzana1953? Waar heb je deze gekocht?
soms druk ik wel 5x voor dat ik de code kon induwen , soms wel moeilijk en heb nu nog geen antwoord van ns
Ik adviseer je bij problemen contact op te nemen met Klantenservice Kruidvat. Mocht je vragen hebben over je vervoerbewijs of het reizen dan kunnen wij uiteraard antwoord geven.
Wat voor dagkaart heb je precies Dzana1953? Waar heb je deze gekocht? bij de kruitvat koop je n
dagkaartje , dat zit in n dubbele grote kaart ,je haalt dat kleine kaartje er van af en die grotere kaart staat n code op ,deze code moet je dan invoeren , soms moet je dat n paar keer opnieuw proberen maar lukt wel .
Ik adviseer je bij problemen contact op te nemen met Klantenservice Kruidvat. Mocht je vragen hebben over je vervoerbewijs of het reizen dan kunnen wij uiteraard antwoord geven. het is me toch nog gelukt , hoop dan maar dat ik daar iets meer geluk mee heb maar toch bedankt voor je antwoord
Om welke kaart gaat het?
het is een unieke wincode verkregen bij Treindagkaart van Kruidvat
De wincode van het Kruidvat ticket kan je invullen op deze site.

Reageer