beantwoord

Counpons ActieVanDeDag

• 8 april 2016
  • 5 reacties
  • 584 Bekeken

Hallo,

Ik heb een coupon van €20,50 gekocht die geldig is voor 2 enkele reisjes of 1 retourtje op de website: Actievandedag.nl
Ik heb deze coupon ontvangen en wil hem gebruiken voor 2 enkele reizen. zodra ik de coupon verzilver geeft hij maar 1 reizigers aan. zodra deze in mijn winkelwagen staat geeft hij weer 1 reiziger aan voor 10,25 (dit is dus de helft en de prijs voor 1 persoon). Moet/Kan ik de coupon code op 2 verschillende bestellingen gebruiken en op die manier 2 reisjes kopen?
icon

Beste antwoord door Sjoerd NS 8 april 2016, 17:53

Hallo Dagmar,

Ik heb de foto's even bij je bericht weg gehaald, aangezien die nu voor iedereen zichtbaar waren en dus ook te gebruiken waren 😉

In dit geval kan je de couponcode bij twee verschillende bestellingen gebruiken. De melding die je krijgt is omdat je de eerste bestelling nog niet hebt afgerond. Op het moment dat je dit gedaan hebt, zul je zien dat je nog een enkeltje kunt bestellen met de code. Mocht dit niet het geval zijn, mag je me wel even een privébericht sturen!
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Dagmar,

Ik heb de foto's even bij je bericht weg gehaald, aangezien die nu voor iedereen zichtbaar waren en dus ook te gebruiken waren 😉

In dit geval kan je de couponcode bij twee verschillende bestellingen gebruiken. De melding die je krijgt is omdat je de eerste bestelling nog niet hebt afgerond. Op het moment dat je dit gedaan hebt, zul je zien dat je nog een enkeltje kunt bestellen met de code. Mocht dit niet het geval zijn, mag je me wel even een privébericht sturen!
Hallo Sjoerd,

Dankjewel, had ik even niet op gelet (erg slim!).
Hartelijk bedankt! ga ik dat even proberen.
Hallo, Helaas kan ik hem niet voor beide gebruiken. Hoe moet ik verder?
Probleem opgelost! Hartelijk bedankt
Ik heb inmiddels contact gehad met Dagmar. Ze blijkt een code te weinig opgestuurd te hebben gekregen. Dit is nu opgelost!

In dit soort gevallen kunnen we altijd het systeem checken op de geldigheid van de code en van daaruit een oplossing aandragen.

Reageer