beantwoord

Coupon verkeerd ingegeven!!

Zonet heb ik op vakantieveilingen 2 maal een 2 tickets aangekocht. Wanneer ik de heenreis ingaf met behulp van deze coupons, en daarna afrondde, kon ik daarna niet meer mijn terugreis boeken! Dom van me, maar vond ook niet meteen hoe ik een ticket kon toevoegen... Help!
icon

Beste antwoord door Thom 12 januari 2019, 16:52

U kunt het vaak na een uur of vier nog wel eens proberen. Lukt het niet dan kunt u het beste contact opnemen met Klantenservice. Soms is er wat storing.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het vaak na een uur of vier nog wel eens proberen. Lukt het niet dan kunt u het beste contact opnemen met Klantenservice. Soms is er wat storing.
Reputatie 5
Badge
Je hebt 2x 2 enkele reizen gekocht en alle 4 codes ingevoerd? Of heb je 1 code ingevoerd? Als het enkele reizen waren en je 1 code hebt ingevoerd, dan moet je een nieuwe code invoeren voor de terugreis.
Heb je ze alle 4 ingevoerd en alleen 2 heenreizen kunnen boeken, dan kun je het zoals @Thom aangeeft over een paar uur nog eens proberen en anders contact opnemen met de klantenservice.
Hallo KimberlyPelckmans en welkom bij de NS Community.

Wanneer er iets niet goed is gegaan met het activeren van je couponcode kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Soms kan het verwijderen van de cookies je helpen om alsnog je tweede voucher te verzilveren maar soms is er een andere actie nodig. Mijn collega's van de Live Chat of Sociale Media helpen je hier graag bij.

Reageer